תקשורת ומדיה

גדעון לוי תחת מתקפה: "חוצפן וגזען, מכפיש את המדינה"

חבר הפאנל של 'המטה המרכזי' יוסף חדאד יצא במילים קשות נגד העיתונאי: "מככב בסטורי של בלה חדיד והגיע גם לאולפן ערוץ 13 כדי להמשיך לתקוף את ישראל. אבל שם הוא פגש אותי, ואני לא מסוגל לשתוק"
מערכת ice |  1
גדעון לוי (צילום משה שי פלאש 90)
דברים קשים נאמרו אמש (שבת) באולפן 'המטה המרכזי' עם אילה חסון ברשת 13 כלפי הפאנליסט גדעון לוי, עיתונאי 'הארץ' הוותיק מצדו של חבר פאנל אחר, יוסף חדאד שתקף אותו על דברים שאמר כלפיו.
חדאד כתב: "בזמן שתושבי הדרום והמרכז תחת אש, גדעון לוי מכפיש את מדינת ישראל באל ג'זירה, מככב בסטורי של בלה חדיד והגיע גם לאולפן ערוץ 13 כדי להמשיך לתקוף את ישראל. אבל שם הוא פגש אותי, ואני לא מסוגל לשתוק מול החוצפן והגזען הזה".
 
עוד תקף חדאד: "אחמד טיבי השקרן מצייץ ומאשים את ישראל בהרג הילדים בג'באליה (בציוץ באנגלית לעולם עם תמונות הילדים המתים שאני צינזרתי פה) למרות שהוכח שזה הג'יהאד האיסלמי אחראים למותם משיגור כושל!!! הוא לא מוחק ולא מתנצל הוא פשוט מכפיש את ישראל ומאשים ומסית על חשבוננו כחבר כנסת במשכורת מהכיס שלנו!".
 
הצלחת ה'פייק ניוז' בנושא המוות של הילדים הרגיז את חדאד: "בזירה אחת הפלסטינים מנצחים אותנו- בטיקטוק, אולי הרשת החברתית המשפיעה ביותר על צעירים בעולם היום. יש שם כוח בלתי נתפס לאנטי ישראלים וכל חשבון שמנסה לפעול שם הסברתית לטובת ישראל מוצא את עצמו מותקף ונחסם. והנה אני שוב חסום לשבוע בלי יכולת לעלות שום סרטון הסברה לשם...".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדעון
    טלי 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוכר ישראל מגעיל עופ לעזה יללה סע
    סגור