תקשורת ומדיה

פתחי מסרב לתמוך: "ארגון ליגה ב' שיורה על עצמו"

נועם פתחי יוצא כנגד מה שהוא תופס כהתלהבות יתר ממבצע עלות השחר. "בסוף לא מדובר בחמאס, אלא בארגון מליגה ב' שירה טילים על עצמו. הבנו את מסע היח"צ, אפשר במקביל להישאר קצת הגיוניים"
מערכת ice | 
נועם פתחי (צילום אופיר אייס)
בזמן התנהלות המבצע הצבאי, גם הצד האופוזיצוני נאלץ לפרגן לממשלה ולהתנהלות של מקבלי ההחלטות. יו"ר הליכוד נתניהו אמר שהוא "מעניק גיבוי מלא לממשלה" לאחר ישיבת עדכון בינו לבין לפיד. גם פעיל הימין מני אסייג  הביע פרגון נדיר לתקשורת מדהים לראות תקשורת שעל אף נטייתה שמאלה, מאפסנת את דעותיה, מאמצת אמונה בצדקת הדרך ומגבה את ממשלתה וצבאה בזמן מלחמה".
 
מי שבוחר לנסות ולהקטין את הישגי הממשלה לעומת זאת, הוא פעיל ועיתונאי הימין נועם פתחי. פתחי כתב בטוויטר "צה"ל עשה אחלה עבודה, אבל אני מת על חברי הכת שבשביל להרים קצת לכתב במחנה שאין לו מושג מה הלך כאן בימים האחרונים, משווים את למבצעים תחת ממשלת נתניהו ואפילו נתניהו-גנץ. בסוף לא מדובר בחמאס, אלא בארגון מליגה ב' שירה טילים על עצמו. הבנו את מסע היח"צ, אפשר במקביל להישאר קצת הגיוניים".
מוקדם יותר הבוקר נכנס פתחי למלחמת ירידות עם בן כספית, על רקע ביקורת של פתחי על דברים של נחמן שי. השניים שיתפו שוב את הציוצים אחד של השני, ותקפו בכל פעם את מה שאמר הצד השני. פתחי סיכם ב"שמישהו יקפוץ לדביל ויסביר לו מה נחמן שי אמר, כולל הסבר של זמנים והכל. המצב מחמיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה