תקשורת ומדיה

כרמלה מנשה זועמת: "המדינה בהתדרדרות מוחלטת, בלעדיהם נפסיד במלחמה"

כרמלה מנשה חשפה סיפור מרתיח בו בוס מאיים על עובד שאם יילך למילואים הוא ידאג לפטר אותו אחרי חודש: "המדינה הזאת בהידרדרות מוחלטת, אולי מישהו יסביר בצורה הכי פשוטה למלהגים שללא כוח המילואים נפסיד במלחמה הבאה, הם הכוח העיקרי בשדה בקרב"
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
כרמלה מנשה, העיתונאית ואשת התקשורת שנלחמת מזה שנים רבות עבור הזכויות של חיילי צה"ל, העלתה היום (שישי)| ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בו היא זועמת על היחס לחיילי מילואים בישראל.
בציוץ שהעלתה לפני כחודש הביאה מנשה עדות של חייל מילואים, שהבוס שלו רוצה לפטר אותו בעקבות כך שהוא עושה מילואים: "כך מתייחס מעסיק לחייל שיוצא למיל ״אם ייקחו אותך למילואים, אם רוצים אותך במילואים אתה תחפש עבודה או שייקחו אותך כאזרח עובד צה"ל, בן אדם שיוצא שלוש פעמים בשנה למילואים אני לא צריך, תגמור מילואים, יעבור חודש ואני אפטר אותך".
 
היום כאמור העלתה מנשה ציוץ נוסף בו כתבה: "חודש אני מנדנדת לכל העולם, תיקראו את התגובות המבישות לציוץ שלי על חייל המילואים שמתעמרים בו ותבינו שהמדינה הזאת בהידרדרות מוחלטת, אולי מישהו יסביר בצורה הכי פשוטה למלהגים שללא כוח המילואים נפסיד במלחמה הבאה, הם הכוח העיקרי בשדה בקרב. תפסיקו לחלק להם תעודות היקרה תדאגו להם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה