תקשורת ומדיה

סולן טיפקס מתבאס על סער: "ניצול ציני של ממלכתיות"

המוזיקאי קובי אוז מגיב על השם החדש של איחוד כחול לבן-תקווה חדשה ומביע עצב על הבחירה, כשהוא משווה אותה למהלכים דומים של הליכוד
מערכת ice | 
קובי אוז (צילום פלאש 90)
אתמול בלילה יצאה לדרך באופן רשמי מפלגתו החדשה של גדעון סער, יחד עם הרמטכ"לים לשעבר גנץ ואייזנקוטההרכב החדש צפוי למספר מנדטים נאה על פי הסקרים החדשים ומעורר עניין כרגע בקרב הבוחרים. שמה של המפלגה בהרכב החדש הוא "המחנה הממלכתי".
 
מי שלא מחבב את השם הוא קובי אוז, סולן להקת טיפקס. אוז, שבעבר הביע תמיכה ואף הופיע ביום הולדתו של רה"מ (דאז) נפתלי בנט. אוז הביע את הסתייגותו מהמיתוג החדש.
  
"מאוד מסמפט את המפלגה של גנץ ואת גנץ אבל השם די מפריע לי", כותב אוז. "הדבר הכי לא ממלכתי זה לנכס למפלגה אחת את הממלכתיות, זה די לנצל בציניות את המושג ממלכתי, מה שהליכוד עשה למילה לאומי. עכשיו כשאדבר על ממלכתיות כדרך לנהוג בכבוד בסמלי המדינה, זה יהיה מוכתם בפוליטיות. אהבתי יותר את השם כחולבן."
אוז הביע כמה פעמים את רצונו לשבת אחים ואת סלידתו ממהלכים פוליטיים מכוערים ופילוג. ביוני, עת הוכרזו הבחירות החמישיות, כתב לעוקביו בייאוש "באמת ובתמים לא בא לי על בחירות,  קמפיינים, ג'ינגלים, לכלוכים ושלטים, וכל הפירפור המייגע הזה רק כדי שנגיע שוב למסקנה שהקב"ה רוצה שנלמד להסתדר בינינו או שנפיל על עצמנו עוד בחירות ועוד בחירות כמו תקליט תקוע. כאזרח עייפתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה