תקשורת ומדיה

דייר האח הגדול בחשיפה מפתיעה: זו הקריירה החדשה שלי

אליאב טעטי, עד לאחרונה דייר האח הגדול, סיפר כי הוא מנסה את דרכו כזמר כשהוא הולך להוציא שיר חדש בקרוב: "יש לי המון תכנונים על הפרק. בעזרת השם השיר ייצא בקרוב. אני מקווה שכולם יאהבו"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
אליאב טעטי, דייר האח הגדול שהודח מהעונה הנוכחית, הגיע אמש (רביעי) למופע האדיר של נועה קירל בפארק הירקון והתראיין אצל "ערב טוב עם גא פינס" שלקחו אותו לשיחה קצרה בה הוציאו לא מעט פנינים.
טעטי נשאל על הסיבות שהגיע להופעה וענה: "אני מיוצג בסוכנות של רוברטו אז אני צריך להתייצב, לא?". לאחר מכן נשאל מה הוא מתכנן לעשות עם כך שחתם בסוכנות של רוברטו בן שושן.
 
טעטי הפתיע את כולם כשענה: "יש לי המון תכנונים על הפרק ואיך אני אומר - תמיד טוב לשמור על הפתעות". לגבי השיר החדש שהוציא ענה טעטי: "כן, בעזרת השם השיר ייצא בקרוב. יהיה כיף, יהיה טוב ואני מקווה שכולם יאהבו". לסיום פצח טעטי בשירה עם השיר של אייל גולן "מיליון או דולר". אם יש עתיד? ימים יגידו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לקטוע את השידורים?
    . 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשבועות האחרונים, יותר ויותר צופים, החליטו לא להצביע בהצבעות בהמשך הריאליטי. הדבר נובע מאכזבה מהיחס של הפקת התוכנית כלפי הצופים שרכשו את ערוץ 26, אך ההפקה קוטעת כל כמה דקות את הההקרנה, ומופיעה דלת ירוקה המונעת צפיה רצופה. להפסיק את הופעת הדלת וההפסקות לא אוכל. אבל לא אצביע . זאת הצטרפותי למחאת הצופים שהתאכזבו.
    סגור