תקשורת ומדיה

רני רהב מגן על אורי פפר וחוטף: "איזה כבוד?"

רני רהב הגן על אורי פפר אחרי ההקלטות שנחשפו בהן הוא צעק על המנקה בביתו: " שחקן ענק שעושה כבוד לדגל ישראל בעולם. יש שני צדדים לפגיעה ולא רק אחד". הצייצנים בטוויטר לא נשארו חייבים כשחיים לוינסון הגיב: "איזה כבוד הוא עושה בעולם"?
מערכת ice | 
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
אורי פפר, השחקן והיוצר ובעלה של הדוגמנית יעל גולדמן, נחשף לפני מספר חודשים בהקלטות שנויות במחלוקת כאשר צעק על עוזרת הבית שלו אחרי שעזבה את העבודה בביתם. בהקלטות נשמע פפר כשהוא מרים את קולו על העוזרת בעקבות אופן התפטרותה, כשהוא מטיח בה: "את ילדה בת שלוש, תתביישי לך".
רני רהב, היחצן המפורסם, הביעה תמיכה בפפר כשהעלה היום (ראשון) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו: "אורי פפר הוא שחקן ענק שעושה כבוד לדגל ישראל בעולם. איש צנוע ואמיתי, וחי חיי משפחה מדהימים עם יעל גולדמן. לכל אחד זה יכול לקרות בעידן שהכול מוקלט ! וקורה שמרימים קול על עובד, זה לא נעים אבל בהחלט קורה ולכן מבקשים סליחה. וייאמר לזכותו שעשה זאת הכי מדהים שיש. אסור לשכוח, יש שני צדדים לפגיעה ולא רק אחד".
התגובות לרהב בטוויטר לא איחרו לבוא. חיים לוינסון הגיב לו: "איזה כבוד הוא עושה בעולם?". מגיבים אחרים הטיחו ברהב: "עושה כבוד לדגל, מה אתה לא מבין? כל בוקר אומר בוקר טוב דגל, מה שלומך דגל...דברים קטנים שעושים כבוד". צייצן אחר כתב: "כשאתה עושה כבוד אתה לא צריך יחצן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה