תקשורת ומדיה

כוכבת הרשת הישראלית תיעדה עצמה במהלך התקף חרדה: "מפחיד"

כוכבת הרשת הישראלית, ליאל אלי, העלתה  פוסט כאוב לחשבון האינסטגרם שלה, שבו סיפרה על התקף חרדה קשה שעברה. היא תיעדה את ההתקף בזמן אמת בסדרת סטורים שהעלתה בחשבונה
מערכת ice | 
ליאל אלי (צילום אינסטגרם)
כוכבת הרשת הישראלית, ליאל אלי, העלתה אתמול (שלישי) פוסט כאוב לחשבון האינסטגרם שלה, שבו סיפרה על התקף חרדה קשה שעברה. היא תיעדה את ההתקף בזמן אמת בסדרת סטורים שהעלתה בחשבונה.
"שלשום שיתפתי אתכם שהגיעו אלי התקפי חרדה. בגדול זה באסה ומציק ומרגיש כאילו הכל שלילי ואפור. זה תחושות של פחד, מועקה, חוסר מנוחה, לחץ, עומס רגשי. כמעט כאילו מישהו שולט בכם ומנחית מחשבות שליליות. כמו וקנה שלא נדע", כתבה אלי.
 
אלי המשיכה: "בתמימות רציתי לפרוק לכם וגיליתי שהרוב המוחלט פה חווה/ עדיין חווה את הדבר הזה. ואני נשבעת שזה כבר פתר לי 30% מהחרדה. צרת רבים חצי נחמה ואין דבר מרגיע כמו הזדהות. אז קודם כל- אני אוהבת אתכם. תודה שפיניתם זמן לרשום לי הודעות תמיכה והבנה, הודעות של טיפים ועצות. חשבתי שאני שולטת בנושא החרדות אבל גיליתי שאני לא יודעת מיל. סליחה שלא הצלחתי להגיע לחלק מההודעות שלכם- אני עדין על זה! אבל מסקנתי מאד ברורה וזה שאנחנו עם מחורפן. אבל לפחות אנחנו מחורפנים ביחד".
 
לבסוף כתבה כוכבת הרשת כי "ריכזתי לכם חלק מהדברים שעשו לי טוב שאני מאד ממליצה עליהם ואם יש עוד משהו שלא רשמתי- זה לשתף. לשתףףףףףף לשתף לפרוק עד שתתרוקנו. אל תשמרו בבטן את התחושות האלה כי זה סתם מנפח ומכפיל חרדה ולמה אתם צריכים את זה אוהבת אתכם. ולא שוכחת לעשות פרק בפודאקסט על חרדה (נב- אשמח להמלצות שלכם את מי להביא לדבר על זה)".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה