תקשורת ומדיה

מה גרם להדר מוכתר לפרוץ בבכי במהלך השידור?

הבוקר התארחה הדר מוכתר בתכנית הבוקר של ערוץ 14, במהלך הריאיון נשאלה מוכתר על השמועות בנוגע לאביה המיליונר, תוך כדי שהכחישה את הדברים התפרקה ופרצה בבכי
מערכת ice |  6
הדר מוכתר אצל אופירה וברקוביץ' (צילום קשת 12)
לאחרונה הופצו ברשת שמועות כי אושיית הטיקטוק העומדת בראש מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר היא ביתו של איש עסקים ממולח ואת הקמפיין של ממן אביה המיליונר. מוכתר דאגה להכחיש את המיוחס לה מעל כל במה אפשרית והבהירה כי בין המיליונר ש"נחשד" כי הוא אביה אין שום קשר.
 
הבוקר (חמישי) הגיע מוכתר לאולפן ערוץ 14 והתארחה בתוכניתו של שי גולדן ישראל הבוקר וחזרה על הדברים, אך הפעם השידור הלך לכיוון אחר. במהלך הריאיון מוכתר פרצה בבכי. "אבא שלי לא מליונר, זה היה לי ממש כואב. יש פה פוליטקאים שהם ממולחים, אבל אני בסך הכל בת 20 שרוצה לעשות שינוי במדינה. אין מאחורי יועצים, דובר ולשכה. זה הכל אני לבד. אני לא מקבלת שקל מאף אחד. אני לא פוליטיקאית ממולחת, אני רק רוצה לעשות טוב במדינה" אמרה כשהיא חנוקה מדמעות.
 
המנחה שי גולדן אף הציע למוכתר לחזור אליה בעוד כמה רגעים ולהניח לה להרגע, אך זו סירבה והמשיכה על אף הבכי והדמעות. "המשפחה שלי שמרנית וקנאית לפרטיותה, אני רואה מה עו בר עליהם וזה קשה לי" אמרה מוכתר והבהירה כי הבכי אינו ציני אלא נובע מכאב אמיתי.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מקסימה ואנושית (ל"ת)
    איתי 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    תקשיבי הייטב להורים שלך במקום לריב איתם
    מניסיון 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתקן את העולם א"א.להפסיד את החיים אפשר ואפשר
    סגור
  • 3.
    חצרוני ממרר לה את החיים כי לא הסכימה להתראיין באונליין (ל"ת)
    ליאור 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מנ גרם לה לבכות בשידור?
    מצחיקה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היסטריה, כנראה. העיקר שאיימה לסחוט כספים ממשלות וכדומה. קשה לקחת אותה ברצינות עם התנהגות הפכפכה, וחוסר מתן תשובות קוהרנטיות לשאלות פשוטות, עשויות לרמז שמטרתה לקחת קולות מאיזה צד במפה. פשוט לא ברור מי מאמין שהיא יכולה להביא כרגע שינוי. בכל מקרה, תצביעו לגימלאים או משהו אם יש לכם קול לבזבז, שלפחות יעזרו לסבא וסבתא שלכם לסגור את החודש.
    סגור
  • אתה זקן, ציני, פסימי, היפוכונדר קונפורמיסט פשיסט
    אביטל 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא יודעת מה מפחדים מבחורה שמעלה פוסטים מגיל שמונה, אתה מקשקש על צד במפה, מטרות, שינוי, בזבוז, סחיטה, התנהגות ההפכפכה אתה בסדר? לך תשתה כוס מים.
    סגור
  • 1.
    זהירות !! מפלגת פרוקסי של ביבי באמצעות עורך הדין המוזר (ל"ת)
    anj 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור