תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 עבר תאונת דרכים: "נס, אירוע טראומטי"

אברהם בלוך, כתב המשפט של ערוץ 14 עבר תאונת דרכים, בסדרת ציוצים שפרסם בשעות שלאחר מכן שיתף בלוך את עוקביו בנס שאירע לו ותיאר בהתרגשות את העזרה שקיבל
מערכת ice | 
אברהם בלוך (צילום צילום מסך ערוץ 20)
הכתב המשפטי של ערוץ 14 – אברהם בלוך שיתף במהלך הלילה (רביעי) כי עבר תאונת דרכים לא פשוטה. לשמחתו האירוע נגמר בנזק ברכוש בלבד, אך בלוך הגדיר את האירוע כ"טראומתי". בסדרת ציוצים מחשבון הטוויטר שלו תיאר בלוך את המתרחש וגם הוסיף את המסקנה שלו מהאירוע. "עברתי היום תאונה לאחר בלימת שרשרת בכביש. נכנסתי ברכב שלפני, ובנס לא התקדמתי עוד 2-3 ס"מ - מה שהיה יכול להביא לסיום אחר לחלוטין של האירוע".
 
בלוך המשיך: "ברכב שלפני ישבה ריקי, בחורה חרדית שעובדת כמורה. ריקי הבינה שהתאונה הזאת לא באמת באשמתי - אבל ההצעה שלה להסיע אותי לאן שאני צריך ברכב שלה, הייתה לא מובנת מאליה בכלל. בכל הדרך ריקי מדברת איתי אמת על כמה זה נס שיצאנו מהסיפור הזה בנזק בלבד, ושהיא תעדכן אותי בכמה עולה התיקון במוסך כי היא רוצה שאוכל לבחור בין לשלם בעצמי על התיקון או להפעיל את הביטוח". בלוך הנדהם כתב: "כן כן, כשאני פגעתי לה ברכב היא חושבת איך אני לא אנזק ושמחיר הפרמייה לא יעלה לי".
 
אברהם בלוך סיים בפסקה הבאה: "אין סיכוי שריקי תקרא את הציוצים האלה, אבל אם מישהו 'נכנס' בכם - זה קורה. לפעמים זה גם אירוע טראומטי. אל תתנפלו על הבנאדם, שבטוח לא עשה את זה בכוונה. ואם הרכב שלו הלך ושלכם לא, אולי אפילו תעזרו לו. פשוט תהיו ריקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה