תקשורת ומדיה

חדשות 12 וגיא פלג חוטפים: "שקרן", "מהנדס תודעה", "מרושע"

לא מעט עלבונות הוטחו בעיתונאי המשפט הוותיק אחרי אולפן שישי. גלית דיסטל אטבריאן טענה: "לא אחד כמו גיא פלג יתן לעובדות לבלבל אותו. בעודו משקר בפריים טיים שהליכוד מחביא אותי", ציפורי: "איש מאוד מרושע", שלמה קרעי: "מציאות לחוד וגיא פלג לחוד"
מערכת ice |  8
גיא פלג (צילום גיא גלעד)
הסיפור המוזר בו חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן ננעלה על ידי יועצו של בנימין נתניהו, ראש הסיעה, אוריאל אוריך, הגיעה כמובן אל כל מהדורות החדשות וההתייחסות של עיתונאי חדשות 12 גיא פלג לנושא, הביאה עליו ביקורת קשה מאוד מצד הח"כית.
דיסטל אטבריאן טענה בנחרצות בטוויטר שלה: "לא אחד כמו גיא פלג יתן לעובדות לבלבל אותו. בעודו משקר בפריים טיים שהליכוד מחביא אותי, סיימתי שבוע של 3 ימי עבודה עם ראיון בגלי צהל, ראיון אצל בן וינון, כתבת מגזין בערוץ 13, ראיון ברדיו קול חי, פאנל עם עמית סגל, פאנל עם יואב קרקובסקי, ומחר אני בפגוש את העיתונות, בערוץ שלו. שקרן".
 
חבר הכנסת שלמה קרעי הוסיף: "מציאות לחוד וגיא פלג לחוד. אגב, אם גם שאר המסקנות של פלג מתבססות על הסקה סטטיסטית של מדגם בן תצפית אחת (תכנית אחת במקרה הזה), לא כדאי לקחת אותו יותר מידיי ברצינות. תודה דפנה שהעמדת את מהנדס התודעה במקום.
 
אלי ציפורי הוסיף ביקורת משלו נגד העיתונאי הוותיק: "גיא פלג הוא לא רק אחד הצירים המרכזיים בתפירת התיקים נגד נתניהו, לא רק זה ששידר הדלפות פליליות לפני בחירות שחלקן שקריות - הוא גם איש מרושע. מאוד מרושע".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא אובייקטיבי
    שלושים 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתפלל יום יום שאנשים כמו גיא פלג ימשיכו להציף את הרשתות,אלהים ברא את הבחורים האלה מול הרוע
    סגור
  • 7.
    אורן וינפלד וגאי פלג
    בשעה שגאי יגיש 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי למה אורן לא ימשיך בתוכנית היום יומי בערוץ 12 שהוא מגיש אותה בשעה 16 ולמה גאי יגיש במקום אורן על התכנית ההפסד שלכם פשוט נעשה חרם
    סגור
  • 6.
    בחינות כניסה
    אלי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא פלג עבר חיקור ולפיד אישר שימשיך בדרך ערוץ 12
    סגור
  • 5.
    גיא פלג הכוכב החדש
    אודי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא איש רשע ושקרן."מסובב" כתבות מרעיל בארות. אל תאמינו למילה שלו. אצלו הכל נגד הימין ונגד נתניהו .תינוק מגודל שעושה בדיוק מה שמכתיבים לו במערכת. עדיף שילך למכור בשוק תלפיות בחיפה.
    סגור
  • 4.
    המתעללת בילדים עם צרכים מיוחדים מטיפה מוסר?! (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    המתעללת בילדים עם צרכים מיוחדים מטיפה מוסר?! (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כמה טוב
    yoan 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיש לכל אחד מדיה משלו , ערוצי שמאל יכולים ללכלך ולטנף כמה שרק ירצו ויחפצו .. הציבור באמצעות המדיה יענישו אותם בצורה קיצונית וחסרת תקדים . לכן זו הסיבה לנחרצות של חלמאים מערוצי השמאל שמנסים להנדס את התודעה יום יום שעה שעה . בן כספית . דנה גרפס . דרוקר . יונית לוי . ג' פלג . ועוד כמה סמרטוטים . יצא לי לשמוע את הברברן הזה ג' פלג , איך הוא גומר לעצמו את האוויר כשנושא השיחה זה בנימין נתניהו .. אבלללל ... אגלה לכםםם .. המון העם לא סובל את ביבי , ומאידך רק בגלל טרור האולפנים שהשמאל משתלח בליכוד וביבי יש לנו את הכבוד לתת להם מנה אחת אפיים גם במחיר בחירות מס' 8 או 9 .
    סגור
  • 1.
    גלית, הליכוד באמצעות אוריך, אכן החביא אותך - במרפסת
    עידן 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נעלו אותך במרפסת. אז על מה את מברברת?
    סגור