תקשורת ומדיה

קרן מרציאנו חוגגת: זה הפרס היוקרתי בו זכתה

מגישת תכנית חיסכון בחדשות 12, קרן מרציאנו, זכתה בפרס איכות ומצוינות בשידורי חדשות ואקטואליה של אגודת העיתונאים ת"א. את הפרס היא תקבל בכנס אילת לעיתונות שיערך במהלך נובמבר
מערכת ice |  3
קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
אגודת העיתונאים ת"א תעניק פרס איכות ומצוינות בשידורי חדשות ואקטואליה לעיתונאית "חדשות 12" קרן מרציאנו. הפרס הכספי יוענק במסגרת כנס אילת לעיתונות ה-15 שייערך בין ה-13.11-16.11.
קרן מרציאנו, 44, נולדה בלוד ושירתה בגל"צ, מגישה כבר 15 שנה את "תכנית חיסכון" בחדשות 12, ואף נמנית על מגישי המהדורה המרכזית ומהדורות סוף השבוע. יו"ר כנס אילת לעיתונות ומנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר מוחא: "כמגישה וכפרשנית כלכלית, מראיינת מרציאנו אישים בולטים בכלכלה ובפוליטיקה הישראלית בסגנון אסרטיבי וחסר פשרות אך בנימה מכבדת. היא חתומה על הישגים עיתונאיים שהביאו לתיקוני עוולות בתחום הכלכלי-חברתי".
 
כנס אילת ה-15 יתקיים במרכז הכנסים של מלונות הרודס באילת ויקדיש השנה פאנל "יוקר המחייה: פופוליזם או מציאות כלכלית, האם מחאת יוקר המחיה קיימת רק בתקשורת וברשתות החברתיות?". קרן מרציאנו גם תנחה פאנל בכנס אילת – "מערכת המשפט כשחקן פוליטי", בהשתתפות כתבי משפט ומשפטנים. בארבעת ימי הכנס צפויים להשתתף גם השנה כאלף איש, מכל כלי התקשורת לצד בכירים בממשל ובמערכת המשפט. הכנס מהווה במה יחידה מסוגה לדיון ציבורי אודות תפקידיה ותפקודה של התקשורת בדמוקרטיה הישראלית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בר מוחא
    שאול המלך 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצחיק לקרוא את הסיבה שבר מוחא ציין... נימה מכבדת.. אצלו זה קיים?? חחחחחחח
    סגור
  • 2.
    מאוסה ונוכלת !!! (ל"ת)
    אסף 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גועל נפש עיתונאית הטייקונים מקבלת פרס (ל"ת)
    חרא 12 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור