תקשורת ומדיה

חיים אתגר חושף תיעוד שוד מזוין: "מרססים במכולת שכונתית"

חיים אתגר חשף סרטון מקומם בו שני חמושים שודדים מכולת בצפון ביריות רובה: "מרססים במכולת שכונתית. אין דין ואין דיין"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
העיתונאי המצליח ומגיש התוכניות "יצאת צדיק" והמתחזים", חיים אתגר, ממשיך לרדוף את האנשים הרעים בישראל ולחשוף שערוריות גדולות. אתגר העלה אתמול (שבת) סרטון לחשבון האינסטגרם שלו עם סרטון מעצבן במיוחד.
בסרטון שהגיע ממצלמות אבטחה של סופר בצפון, נראים שני חמושים עם רובים מסוג M16 מגיעים לסופר ומאיימים עם הנשק שלהם על שני העובדים שבמקום שנראים מבוהלים מתמיד. אחד מהשודדים הוביל את אחד מהעובדים לקופה, תוך כדי שהשני מתחיל לירות באוויר בתוך החנות. אתגר הוסיף לסרטון  את הכיתוב: "זה קורה אצלנו, בצפון. מרססים במכולת שכונתית. אין דין ואין דיין".
 
כזכור, בסוף השבוע האחרון חשף חיים אתגר כי לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה בקשה להוצאת צו זמני למניעת שידור הפרק האחרון ששודר ביום חמישי של "יצאת צדיק" בקשת 12 שהוגש ע"י זוג אחים המופיעים בתוכנית ונתפסו כמי שלא השלימו את המשימה כדי להפוך לצדיקים לכאורה, חיים אתגר גם חשף את מי שעמדו מאחורי ההודעות המאיימות שקיבל.
הפרק מתמקד בכנופיית נוכלים, שבראשה עומדים זוג האחים, אשר עקצה מאות אנשים במכירת טלפונים פקטיבים ומתן הלוואות שקריות. בית המשפט דחה את הבקשה למתן צו מניעה זמני, וקבע כי אין למנוע מראש את פרסום התחקיר, והדיון הציבורי  על הפרשות בגינן הם עומדים לדין. את קשת והפקת יצאת צדיק ייצגו עו"ד מוטי ארד ועו"ד נוי מצליח ממשרד גולדפרב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה