תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 שוחררה מבית החולים: כך נתפסה ברחוב

אחרי שילדה בסוף השבוע האחרון את בנה הראשון, מעיין פרתי לקחה כמה ימי התאוששות והשתחררה מבית החולים הבוקר עם התינוק החדש ועם עגלה ראשונה
מערכת ice | 
מקדונלדס, מעיין פרתי (צילום פייסבוק/ מעיין פרתי, יחצ)
שמחה גדולה הייתה ביום שישי האחרון בחדשות 12. כתבת הצרכנות של תוכנית חיסכון, מעיין פרתי, ובן זוגה מיכאל ילדו בן ראשון, ממש אחרי שפרתי עוד דיווחה על עוד גל של עליות מחירים, וכמה שעות אחר כך הגיעה לחדר לידה.
הבוקר (שלישי) פרתי שוחררה מבית החולים עם התינוק החדש איתו נסעו לראשונה ברכב וגם נשאו אותו בפעם הראשונה בעגלה החדשה שרכשו. כזכור, רק בחודש אוגוסט פרתי בישרה כי היא בהיריון ראשון.
אז, בתמונה שהעלתה לצד בן זוגה עם בטן קטנטנה שלא חושפת הרבה. פרתי כתבה על הבשורה: "מצפים (באנגלית) מקווים לירידה במחירי החיתולים". הכתבת הוותיקה בת ה-34 תכנס לראשונה בחייה לחדר הלידה בתחילת שנת 2023, בחדשות 12 כבר מצאו מחליפה זמנית?
חברתה לחברת החדשות 12, יעל אודם, שנמצאת בחופשת היריון בעצמה אחרי לידת בתה הרביעית כתבה: "חוצפנית! מה זה הקוטן הזה???? אין אין דבר יותר מרגש מהריון הזה", גם דנה גרוצקי בירכה: "מזל טוב".
 
פרתי הצטרפה לחברת החדשות בשנת 2015 כתחקירנית. באותה שנה פורסמו מספר תחקירים שערכה, ביניהם תחקיר על כת הפועלת במסגרת מדרשה בירושלים ומסיתה תלמידות נגד הוריהן, לאחר מכן התעסקה יותר בתחום הצרכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה