תרבות ופנאי

ארץ נהדרת? קיציס, יניב ביטון ודודו טסה הופיעו בערב התרמה

ערב התרמה חגיגי למען בית החולים השיקומי רעות בת"א התקיים בזאפה מידטאון, ובו ריגש השחקן יניב ביטון את הקהל כשסיפר על אביו המאושפז בשיקום
מערכת ice | 
שריר עם ביטון שטיין וקיציס (צילום גיא יחיאלי)
איל קיציס הנחה, דודו טסה הופיע ויניב ביטון ריגש את הקהל בחוויותיו מתהליך השיקום של אביו - בערב התרמה חגיגי שהתקיים למען עמותת רעות תל-אביב, בית החולים השיקומי.
האירוע המרגש נערך בזאפה מידטאון בתל אביב ונועד לקידום רווחת המטופלים ובני משפחותיהם, וכן הושק בו המיתוג החדש של בית החולים. התוכנית האמנותית כללה הרצאה של צלם העיתונות הבינלאומי זיו קורן ומופע של דודו טסה.
האירוע נערך בהשתתפות יו"ר עמותת רעות, עמי אריכא, מנכ"ל העמותה, עידו שריר, מנהלת בית החולים, ד"ר אורית שטיין רייזנר, חברי הבורד וההנהלה של העמותה.
 
בין המשתתפים באירוע: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, התעשיין דן פרופר, עו"ד דן להט, היזמים גיל דויטש ויובל שחר, השופטת בדימוס הילה גרסטל, מנכ"ל קבוצת בי-קום תומר ראב"ד, מנכ"ל תגלית גידי מרק, יו"ר קרן להב גיורא עופר, אשת החברה שרה סלע, ג'יי צביבל, מנכ"ל הרבור גרופ המלונאי רפי וינר, מנכ"לית חמ"ל בר גפן העיתונאית לינוי בר גפן ובן זוגה בן זליכה וכוכב הריאליטי "הקבוצה" נדב מנדלסון.
 
אחד מרגעי השיא המרגשים באירוע היה כאשר השחקן יניב ביטון, שאביו מטופל בביה"ח רעות תל-אביב, עלה לבמה ושיתף את הקהל בחוויותיו האישיות והקומיות מתהליך השיקום של אביו בבית החולים: "מסתובבים שם מלאכים ועושים רגעי קסם נפלאים. זו החוויה ההפוכה לכל מה שקשה לאנשים במערכת הבריאות. ברעות רואים אותך כל הזמן, לא מוותרים, מתעקשים על כל אחד. הלוואי והמדינה הייתה מתנהלת כמו שרעות עובדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה