דיגיטל וטק

ליברמן יודע? כך הישראלי המצליח ביותר בטיקטוק לועג לו

בזמן ששר האוצר ניסה להכחיד את הכלים החד-פעמיים, הישראלי הכי מצליח בטיקטוק דווקא הצליח להפוך אותם לפריט מרכזי בסרטונים המושקעים שלו
יאיר מור | 
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מס החד-פעמי של שר האוצר היוצא, אביגדור ליברמן, הפך את הכלים הללו לסוג של אוצר ששווה הרבה כסף. אבל עוד לפני שהחוק חוקק, היה כבר ישראלי אחר שהצליח להפוך כוסות חד פעמיות צבעוניות לאוצר ששווה מיליונים – לפחות בעוקבים, צפיות ולייקים, אם לא בדולרים, או אפילו שקלים.
הישראלי הזה הוא ארתור אדלינד, שהוא ובת זוגו בונים – והורסים – מגדלים יפהפיים של כוסות חד-פעמיים, ומצלמים הכל לסרטוני טיקטוק שהביאו להם עד כה 11.5 מיליון עוקבים, כך לפי נתוני סיכום 2022 שפרסמה היום טיקטוק ישראל, והציבו את אדלינד במקום הראשון ברשימת הישראלים המובילים במספר העוקבים.
אביתר עוזרי, ש"מתעלל" בכלבה החמודה שלו, ניקי, במקום השני עם 9.8 מיליון עוקבים; אור זוטי אלקיים, בעליהם הגאה של שיער ירוק ודריה יופרוב ומתחן רשת הפעיל מאוד גם בטיקטוק וגם ביוטיוב, במקום השלישי עם 7.6 מיליון עוקבים; הקוסם שחר ליבנה במקום הרביעי עם 4.3 מיליון עוקבים; דיאל בראון, שמצלם את עצמו מביך את אחותו בעיקר, במקום החמישי עם 3.6 מיליון עוקבים.
 
בחמישייה השנייה ניתן למצוא את לרה גרינסס, שהעלתה לאחרונה את אמה ואחותה מאוקראינה, ונהנית מ-3.5 מיליון עוקבים; גיא רבי, שהניסויים המדעיים שלו הפכו אותו להצלחה גם ברחבי העולם, עם 3.1 מיליון עוקבים; צמודה אחריו, עם 3 מיליון עוקבים, ויקה ברן, שהופכת את הזרוע שלה ליצירות אמנות; והראל אסף ויובל ביטון עם 2.7 מיליון עוקבים כל אחד – הראשון על סרטונים שבהם הוא שר ומחזיק שרטוטים מאוד כלליים של מבנה התווים בשירים, והשנייה על סרטוני הריקודים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה