תקשורת ומדיה

בן כספית מגבה את אורית סטרוק באמירתה נגד הקהילה הגאה?

המגישים הפופולריים פתחו הבוקר את השידור בסוגיה הבוערת על סערת חוק האפליה ועד מהרה נשמעו טונים צורמים והדו שיח גלש לדו קרב. מגל: "עוד פעם הצלחתם להוציא דברים מהקשרם", כספית: "אתה לא חייב 'להתאבד' על כל נושא"
דוד זולדן |  3
בן כספית, אורית סטרוק (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, ברוך גרינברג)
בן כספית וינון מגל שוב התקוטטו באולפן 103FM כאשר השידור עלה על מוקש לאומי - סערת חוק האפליה. "אני גם צייצתי אתמול נגד היציאות האלה של סטרוק ורוטמן. זו גישה שאני לא אוהב, זו ליברטניות כזאת, 'שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה והמדינה לא מתערבת' - אבל, צריך להגיד שעוד פעם הצלחתם להוציא דברים מהקשרם ועוד פעם לעשות סלט, וזה יפה. כי רוטמן, כשדיבר אצל קלמן וליברמן... אני אמרתי לו, 'מה, יהיה אפשר לעשות חנויות שאין כניסה ליהודים?' אז הוא אמר 'כן'. אצלם הם כמובן שאלו אותו על 'אין כניסה להומואים', אז הוא אמר, 'כן'. אז מה התקשורת עשתה?" המטיר מגל לכל עבר מפניניו והבעיר את המדורה.
מגל ציין כי "ישר לקחה את זה שלא תהיה כניסה להומואים. באותו משפט הוא אומר להם, 'אני אהיה הראשון שיחרים את החנות הזאת'. אבל זה כבר לא משנה, ברגע שאמרת הומואים, הסוסים ברחו מהאורווה. זה כאילו נס חנוכה. באותה שנייה, אמרת 'אין כניסה להומואים'? זה כבר יצא משליטה. גם סטרוק, בוא אני אקריא לך מה החוק ותגיד לי אם נראה לך - 'הרופא רשאי שלא לתת טיפול רפואי לבקשת המטופל, אם הבקשה מנוגדת לעמדתו המקצועית, למצפונו או לאמונתו. בנסיבות אלו, הרופא יפנה את המטופל במידת האפשר לרופא מתאים אחר'. מה הבעיה?".
 
בשלב זה כספית כבר לא יכול היה להתאפק והחל לשלוח צרורות לכיוונו של מגל: "אם בסוף כל האירוע הזה יוצא שאנחנו הוצאנו את הדברים מהקשרם, אתה כנראה קצת באופסייד, טיפ-טיפה. אתה לא חייב 'להתאבד' על כל נושא. להיכנס להגן על נעם בהקשרים המגוחכים שהיו פה אתמול... אפילו נתניהו לא עושה. אפילו הוא פרסם אתמול פעמיים באופן חריג, בהתחלה הכחשה כתובה ואחר כך הכחשה מצולמת".
כספית הסתייג: "לגבי אורית סטרוק, אני מסכים איתך שהיא באמת התכוונה לסוג הטיפול, הבעיה היא שזה אבא ואימא של המדרון החלקלק, זה אבא ואימא של הנרמול. 'להפנות אותו במידת האפשר', ואם אי אפשר? עכשיו, במה אנחנו מתעסקים? אנחנו מתעסקים בליבת המשא ומתן הקואליציוני. אנחנו מתעסקים בקואליציה שנבחרה על נושא המשילות ובמקום זה, הולכת להתחרדות ולהפוך אותנו בעצם לסניף של איראן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שפשוט ימות האיש הרעיל הזה !!! (ל"ת)
    אסף 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    95 אחוז מהרופאים הם ערבים בבתי חולים. אנו בידיהם
    אורח 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פוגעים בשבועת הרופא של סוקרטס פוגעים בכל שכבות האוכלוסיה שקיימות מורידים את כולם למטה שהם יוכלו לשלוט בכולם והחלשים יעשו כרצונם אנשים שישבו בכלא הפכו לשרים פוגעים באזרחים ותיקים על ידי הפרת הסכם עם הביטוח לאומי לשכר מינימום איזו מדינה הפכנו להיות?
    סגור
  • עוד שקר שמאלני. הרוב יהודים כשרים. (ל"ת)
    ניר 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור