תקשורת ומדיה

כוכבי קופה ראשית זועמים: "זה אסון, מחסלים לנו את הפרנסה"

כוכבי קופה ראשית התייחסו לנושא הסגירה האפשרית של תאגיד השידור בישראל: "הרגשה קשה. התאגיד הוא נס, הערוץ עשה שינוי גדול בזמן קצר.  מדובר בחיסול פרנסה להמון אנשים מהתעשייה. זה אסון לסגור את התאגיד"
מערכת ice | 
קופה ראשית חוזרת (צילום קובי אוזינגי)
קופה ראשית בכאן 11 הפכה לאחת הסדרות האהובות ביותר בישראל. הקומדיה המטורפת זכתה בשלוש העונות הראשונות להצלחה אדירה וכל דמות ודמות בסדרה הפכו לקאלט של ממש.
בימים אלו מצטלמת לה העונה הרביעית במספר של הסדרה האהובה, והיום (שני) במהלך הצילומים חלק מהכוכבים התפנו כדי לדבר עם N12 על הכוונה של שר התקשורת הנכנס, שלמה קרעי, לסגור את תאגיד השידור.
 
נועה קולר וקרן מור, שתיים מכוכבות הסדרה, סיפרו כי הן עדיין שומרות על אופטימיות: "אנחנו מקוות שזה לא מה שיקרה, שזה דבר שלא יצליח לעבור. אם את שואלת איך ההרגשה, אז היא קשה. זה לא נראה הגיוני", סיפרה קולר.
מור מוסיפה: "תרבות, מוזיקה, ספרות, תיאטרון, אומנות בכלל - לא צריכה להיות רק מסחרית. זה לקחת משאב יצירתי ענק שרק עכשיו נולד ולחסל אותו. לצד זה, מדובר בחיסול פרנסה להמון אנשים מהתעשייה. צריך להשמיע הרבה קולות ביצירה ואם יישמע רק קול אחד זו בעיה".
קולר הוסיפה: "לתפיסתי, התאגיד הוא נס, מהפכה טלוויזיניות שהיא אומנם קצרה אבל מאוד, מאוד מצליחה. בזמן הקצר שהוא קיים, הערוץ הזה הצליח לעשות שינוי גדול, נתן הרבה אור ליצירה ישראלית. זה לא פרטי, זה לא נישתי, הקהל אוהב את זה, זה אפקטיבי. אבסורד".
יעקב בודו,  שמגלם את מרדכי צ'יבוטרו, סיפר: "התחלתי עם תפקיד קטנטן בסדרה והנה, ארבע שנים אחר כך תראו איך זה התפתח. אני מקווה שעוד ארבע שנים לפחות אמשיך בסדרה הנהדרת הזאת. בתור ותיק בארץ, אני חושב שזה אסון לסגור את התאגיד. אני לא מתערב בפוליטיקה, אבל פשוט אסון. חוץ מזה שאנחנו אומנים, אנחנו גם צופים וזה ערוץ נהדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה