תקשורת ומדיה

עמוס תמם נשבר: "אל תשליכו לבור, מה מפריע לכם?"

על רקע הרצון של שר התקשורת שלמה קרעי לסגור את תאגיד השידור בישראל, גם עמוס תמם וליטל שוורץ הצטרפו למחאת האמנים: "אנחנו חייבים להשמיע קול חזק ושפוי שקורא למצוא מכנה משותף. אל תשליכו את "כאן" לבור כשעיר לעזאזל"
מערכת ice |  1
עמוס תמם (צילום אילן בשור)
מחאת האמנים נגד הרצון של שר התקשורת הנכנס, שלמה קרעי, לסגור את תאגיד השידור של ישראל, נמשכת ובגדול כאשר עוד ועוד אמנים משמיעים את קולם באופן גלוי וברור נגד הרצון של השר קרעי.
מי שהצטרפו היום (חמישי) למחאה הם השחקן עמוס תמם והקומיקאית ליטל שוורץ, שהשמיעו את קולם. עמוס תמם העלה פוסט ובו הוא סיפר: "המרחב הציבורי שלנו זקוק ליצירה ישראלית מגוונת שנותנת ייצוג לכל הגוונים. עם כל המשקעים והמחלוקות, אנחנו חייבים להשמיע קול חזק ושפוי שקורא למצוא מכנה משותף. אל תשליכו את "כאן" לבור כשעיר לעזאזל".
 
בנוסף לעמוס תמם, גם ליטל שוורץ כאמור הביעה את דעתה על נושא סגירתו הצפויה של תאגיד השידור בישראל, כשהעלתה פוסט ובו היא כתבה: "הסדרות הללו, מעבר לזה שהן מצוינות, הן גם עושות לארץ שלנו שירות מעולה. אלו יחסי הציבור הכי טובים שיש חנו לתת לישראל. אני מבקשת שתתנו לנו להמשיך ליצור, לספר סיפורים. מה מפריע לכם?". בכך כאמור, השניים מצטרפים לשורה של אמנים שכבר החלו במחאה נרחבת נגד השר קרעי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד מעט באמת לא יהיה בו צורך כי ישארו רק דתיים וערבים (ל"ת)
    חילוני 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור