תקשורת ומדיה

חיים אתגר מזועזע: "נרצחו באכזריות כי לא נשארו אדישים"

המוות של הזוג אליהו ונטלי מזרחי שניסו לסייע לפצועי הפיגוע המחריד בירושלים הותיר את מגיש קשת 12 בהלם: "מאחורי המלל הלקוני הזה יש סיפור על גבורה שקורעת את הנשמה. שני אנשים הבינו שאחרים במצוקה. הם שמעו יריות וידעו ודאי גם שקיימת סכנה לחייהם במקרה וייחשפו ובכל זאת יצאו כדי להציל נפשות"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
7 הרוגים אמש (שישי) בירושלים בפיגוע מחריד שביצע ערבי תושב מזרח העיר, 3 פצועים נוספים במצב קשה-בינוני, בהם נער כבן 15. המחבל - עלקם ח'יירי בן ה-21, ללא רקע ביטחוני קודם. שני שוטרים ניטרלו את המחבל לאחר קרב יריות בזמן קצר וכעת נערכים להסלמה, כאשר בוצע גם הבוקר בשבת פיגוע נוסף בעיר דוד שם נפצעו מירי של בן 13 קצין צה"ל ואביו.
חיים אתגר כתב: "הדיווח החדשותי מכיל מידע קשה מאד: ״אליהו מזרחי בן ה-48 ונטלי מזרחי בת ה-45 הם שניים משבעת ההרוגים בפיגוע הירי שאירע אמש בשכונת נווה יעקב בירושלים. נטלי ואליהו נישאו לפני שנתיים".
 
עוד הוסיף: "אמש, במהלך ארוחת שישי, שמעו בני הזוג את היריות, ירדו לסייע לנפגעים ונורו על ידי המחבל מטווח קצר״ מאחורי המלל הלקוני הזה יש סיפור על גבורה שקורעת את הנשמה. שני אנשים הבינו שאחרים במצוקה. הם שמעו יריות וידעו ודאי גם שקיימת סכנה לחייהם במקרה וייחשפו ובכל זאת יצאו כדי להציל נפשות".
 
לסיום כתב המגיש של קשת 12: "הביטחון האישי הונח בצד למען האחר. המוסר הפנימי שלהם היה חזק מכל. צדיק וצדיקה, גיבור וגיבורה שנרצחו באכזריות כי לא יכלו להישאר אדישים. יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה