תקשורת ומדיה

אשטון קוצ'ר על התקופה הקשה שעבר: "הייתי עצבני בטירוף"

יותר משלוש וחצי שנים לאחר שדמי מור, גרושתו של אשטון קוצ'ר, פרסמה ספר בו האשימה את קוצ'ר שבגד בה, הכוכב החליט להגיב
מערכת ice | 
אשטון קוצר (צילום טוויטר אשטון קוצר)
באיחור אופנתי של כמעט שלוש וחצי שנים אשטון קוצ'ר מגיב להאשמות כלפיו שהופיעו בספרה של דמי מור גרושתו. בריאיון לכתבת השער של מגזין Esquire שיתף כי הדברים שפרסמה הכעיסו אותו מאוד. "הייתי עצבני בטירוף. סוף-סוף הגעתי לנקודה בה התקשורת הניחה לי, לאשתי ולילדים ואז למחרת - צלמי הפפראצי חיכו בבית הספר של הילדים", אמר קוצ'ר.
במהלך הריאיון קוצ'ר תיאר את תחושותיו לאחר הגירושים: "שום דבר לא גורם לך להרגיש כמו כישלון יותר מגירושים. נכשלת בנישואים". למי שפספס, בספרה Inside Out: A Memoir שיתפה מור כי ב-2010 היא גילתה דרך מדורי הרכילות שקוצ'ר בילה לילה עם אישה אחרת בזמן שהייתה מחוץ לעיר. כשהתעמתה איתו לגבי העניין, הוא הודה בכך, אבל טען שהבגידה הייתה לגיטימית, כי העובדה שעשו שלישייה ערערה את הגבולות והצדיקה את מה שעשה.
 
קוצ'ר סיפר על יחסיו עם אשתו הנוכחית מילה קוניס, לה שלוש שנים לאחר הגירושים ממור. בריאיון סיפר כי מה שגרם לו להאיץ את היחסים עם קוניס הייתה העובדה שהוא תמיד העריץ אותה. "הכישרונות שלה, הכישורים שלה. ידעתי שהיא לא צריכה אותי והיא ידעה שאני לא צריך אותה. כבר הכרנו את כל הלכלוך אחד על השנייה. אשתי הרבה יותר מגניבה ממני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה