תקשורת ומדיה

קארפול קריוקי: נינט עונה על השאלה שמעניינת רבים - צפו

נינט טייב תתארח היום (רביעי) בפרק חדש של "קארפול קריוקי עם אודי כגן", נינט מגיעה הישר מלוס אנג'לס ישירות לאוטו של אודי כגן כדי לענות על שאלת השאלות: האם לשיר לבד באוטו זה מגניב או עצוב
מערכת ice | 
נינט טייב (צילום יוטיוב/ כאן 11)
נינט טייב תתארח היום (רביעי) בפרק חדש של "קארפול קריוקי עם אודי כגן", נינט מגיעה הישר מלוס אנג'לס ישירות לאוטו של אודי כגן כדי לענות על שאלת השאלות: האם לשיר לבד באוטו זה מגניב או עצוב? בנוסף צפוי לנו מרתון משותף של פתיחי תוכניות ילדים ועצירה לליקוט צמחי מרפא. צפו בהצצה בה נינט משתפת איך עברה את הקורונה ומה עזר לה לטפל בזה.
 
כזכור, טייב שחזרה לאחרונה מלוס אנג'לס שם היא מתגוררת היא הפרזנטורית של רשת הרהיטים "זגה רהיטים" ורק לאחרונה קטפה את ההישג הנחשק והופיעה בשלט בכיכר טיימס סקוור כחלק מפרויקט EQUAL שכולל בתוכו את EQUAL local playlists- פלייליסט רשמי של ספוטיפיי שמציג שירים של נשים מרחבי העולם שמצליחות בשוק המוזיקה המקומי, בפרויקט זה נכללות יפן, ארגנטינה, מלזיה, צרפת ועוד שלל מדינות נבחרות- וכמובן שישראל.
 
בפוסט שהעלתה לרגל פרסומה בטיימס סקור כתבה: "כל כך הרבה מתנות נתן לי בשבועיים האחרונים, אולי אשתף על כך בהמשך אבל בינתיים, אחת המתנות הגדולות בהחלט - טיימס סקוואר ניו יורק".
עוד סיפרה: "אני, הילדה הקטנה מקרית גת, מי היה מאמין. תודה לך בורא עולם, תודה על כל הקסם והקושי. כבוד גדול בשבילי ובהחלט הגשמת חלום רצינית. עכשיו רק נשאר להמשיך לעבוד ולהיות ביצירה מתמדת, להתפתח בכל רגע ורגע ולא לשכוח שזה בסדר לפחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה