תקשורת ומדיה

ערוץ 14 זועמים: "מפגינים תקפו פיזית את צוות השידור שלנו"

ערוץ 14 פרסמו ודעה בה הם טענו כי צוות שידור של הערוץ, שסיקר את ההפגנות נגד המהפכה המשפטית בתל אביב, הותקף על ידי המפגינים: "מגנים בחריפות את האלימות של המפגינים באזור נתיבי איילון נגד כתב הערוץ והצלם. לצערנו, השוטרים שהיו במקום לא מנעו מהתוקפים להפריע"
מערכת ice | 
צוות ערוץ 14 בהפגנות (צילום צילום מסך מתוך ערוץ 14)
ערוץ 14 פרסמו אתמול (חמישי) הודעה בה הם טענו כי צוות שידור של הערוץ, שסיקר את ההפגנות נגד המהפכה המשפטית בתל אביב בזמן חסימת הכבישים באיילון בשעות הבוקר, הותקף על ידי המפגינים.
בהודעה שיצאה מטעם ערוץ 14 נכתב: "הנהלת ערוץ עכשיו 14 מגנה בחריפות את האלימות של המפגינים באזור נתיבי איילון נגד כתב הערוץ והצלם. הצוות הותקף פיזית במקלות של דגלים והאנרכיסטים לא אפשרו להם להעביר את הדיווחים מההתפרעות במקום".
 
עוד נכתב בהודעה של ערוץ 14 כי המשטרה שנכחה במקום לא עשתה דבר: "לצערנו, השוטרים שהיו במקום לא מנעו מהתוקפים להפריע לכתב ולצלם". עוד ציינו בערוץ 14 כי זו ממש לא הפעם האחרונה שצוות שידור של הערוץ שנשלח לסקר את ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית מותקף על ידי המפגינים.
במהשך ההודעה שהוציאו מטעם ערוץ 14 נכתב כי "בתקופה האחרונה צוותים של ערוץ עכשיו 14 סופגים אלימות ותקיפות בכל פעם כשהם מגיעים לסקר את המחאות". לסיכום נכתב: "אנו דורשים מהמשטרה ומרשויות החוק לפעול למיגור התופעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה