תקשורת ומדיה

הליכוד נגד עיתון "הארץ". זו הסיבה שהטיל דופי במהימנות הדיווח

בעיתון "הארץ" דיווחו כי הקואליציה מקדמת מהלך להארכת כהונת הכנסת הנוכחית בשנה נוספת - לחמש שנים. בליכוד מיהרו להזים את השמועות ולהטיל דופי במהימנות הדיווח 
דוד זולדן | 
עד כאן בתביעה להארץ (צילום Magma Images Edit Ice)
אחרי שעיתון "הארץ" פרסם כי הקואליציה מקדמת מהלך להארכת כהונת הכנסת הנוכחית בשנה נוספת - לחמש שנים בליכוד מיהרו להזים את השמועות. בליכוד אמרו אתמול  ליו"ר ועדת הבחירות, שופט העליון נעם סולברג, כי יש לקבוע את מועד הבחירות לכנסת ה-26 ב-2 בנובמבר 2027. היועצת המשפטית של הכנסת שגית אפיק מתנגדת למהלך, והיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה צפויה גם היא להתנגד.
אלא שבליכוד תוקפים את הפרסום בעיתון "הארץ" לפיו הליכוד מקדם את הארכת כהונת הכנסת לחמש שנים. דובר הליכוד עופר גולן מסר: "שקר וכזב. הליכוד לא מקדם ולא יקדם שום חוק להארכת כהונת הכנסת. משך כהונת הכנסת יוכרע בהליכים המשפטיים המקובלים ולא בהחלטת כנסת – כפי שנעשה בעבר".
 
מוקדם יותר היום חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד הצטרף לקריאת חברי מפלגתו יולי אדלשטיין ודוד ביטן בקריאה לעצירת חקיקת המהפכה המשפטית. "אני יוצא בקריאה לעצור הכול ולשבת להידבר גם עם אלה שלא רוצים להידבר, ליצור הפוגה", אמר דלל בוועידת התעשיינים. "לעשות משא ומתן עם עצמנו זה לא דבר נכון, לרכך עם עצמנו זה לא דבר נכון".
שלושה ח"כים בליכוד קראו עד כה לעצור את החקיקה. מנגד, כמה ח"כים אחרים בליכוד הביעו התנגדות חריפה לריכוך חוקי המהפכה - כמו דני דנון, דודי אמסלם, טלי גוטליב ומשה סעדה. היום סיעת הליכוד תתכנס כדי לדון במתווה המרוכך שהציגו אמש ראשי הקואליציה ברקע הקולות הפנימיים המנוגדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה