תקשורת ומדיה

אילה חסון גרמה לקרעי להתקפל? התאגיד בחיים - לפחות לבינתיים

התקפלות מפוארת: השר קרעי כבר לא משמיע נימה מתלהמת ורוח הקרב הומרה בעדנה מחויכת: "השידור הציבורי זכה לעדנה בשנים האחרונות בעיקר בגלל סדרות פופולריות שיצר. זו תמיכה ראויה ביצירה ישראלית. אנחנו נוסיף לחזק את היצירה הישראלית, כך שתשקף את הפסיפס המרהיב של הציבור הישראלי" אמר היום קרעי
דוד זולדן |  4
אילה חסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אל מול התקדמות הרפורמה המשפטית שמתקדמת בקצב מהיר ויחד איתה התרחבות מעגל המחאה, שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד) מציג היום (שלישי) תכנית נוספת של הממשלה - רפורמה בשוק התקשורת. "נגדיל את שוק הפרסום ונעודד פתיחת ערוצי תוכן חדשים. טובת האזרח דורשת יותר חופש ויותר תחרות", אמר בהצהרתו.
בין השאר, ביקש קרעי ליזום באמצעות חוק ההסדרים איסור לשדר פרסומות בתאגיד ולהעביר את תקציבו לשליטה מלאה וישירה של המדינה. בנוסף, משרד התקשורת זימן בחודש שעבר נציגים מהתאגיד לפגישה בנושא תדרי רדיו - כשעל הפרק סגירת שלוש תחנות מתוך שמונה שבבעלותו.
 
קרעי התייחס לסוגיית תאגיד השידור ואמר: "אכן, השידור הציבורי זכה לעדנה בשנים האחרונות בעיקר בגלל סדרות פופולריות שיצר. זו תמיכה ראויה ביצירה ישראלית. אנחנו נוסיף לחזק את היצירה הישראלית, כך שתשקף את הפסיפס המרהיב של הציבור הישראלי. לגבי אופיו ופעילותו של התאגיד, ובפרט בתחום החדשות והאקטואליה, נבחן את הנושא בהמשך ונודיעכם דבר. נפעל בשום שכל ובלי חיפזון, כשלנגד עינינו כל הזמן טובתו של הציבור הרחב – מי שבשמו ולמענו הקימו את התאגיד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האמת
    מזועזעת 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחח מי איילה הצילה את הערוץ?חחחח זאתי השופר של ביבי והנספחים ומפה אפשר להבין את הדילוג לערוץ 11 והנשמע מזה.
    סגור
  • 3.
    בזכות איילה חסון?
    יוסל 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היידה שרה.
    סגור
  • 2.
    קרעי לא יפגע בכלום כי ממשלתו תתפרק
    שי 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב כשיהיה משבר חוקתי הממשלה ההרסנית, גזענית, מפלגת ודיקטטורית הזאת תתפרק והדמוקרטיה הישראלית תהיה חזקה יותר, וכל אלו שרצו לעשות כאן דיקטטורה יעמדו לדין
    סגור
  • 1.
    יוכפז היזהר מחבורת אלדד
    קרקר נגד קרקר 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ה י ז ה ... תזכור מה כתוב כאן הם אלו שהיו יועצי פח אשפה הם יפילו גם אותך
    סגור