תקשורת ומדיה

אברי גלעד נגד שר החינוך יואב קיש: "הוא נכשל"

בטור השבועי שלו אברי גלעד מתייחס למותו טרם עת של הנער של אלרועי בן שבת, שהתאבד בעקבות החרם שחווה מילדי הכיתה בבית הספר. גלעד קורא לשר החינוך לשים סוף לתופעה הנוראית ובינתיים מציין כי הוא נכשל במלחמה זו
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
בטור השבועי שלו ליום שישי, בעיתון 'ישראל היום', אברי גלעד בוחר להתייחס לנושא שעבר יחסית מתחת לרדאר בשיח הציבורי והוא המוות של הנער הצעיר אלרועי בן שבת. לצד זאת הוא מדבר על תופעת השימוש בתמונותיהם של סלבס בשביל פרסום תרופות הרזיה וגם על שעונים.
כאמור גלעד מתייחס למקרה ההתאבדות של הנער אלרועי בן שבת, שבחר לקחת את חייו לאחר שלא יכל לספוג את החרם מצד ילדי הכיתה בבית הספר. גלעד מציע לכך פתרון והוא הטלת האחריות במקרים כאלה דווקא על ההורים ויתרה מכך הוא קורא לשר החינוך קיש לפעול: "חייב שר החינוך להכריז על פרויקט מיגור החרמות מבתי הספר. לא נרשמנו אליהם כדי לקבל ילדים בארונות. זה מבחן הבגרות של השר, מעניין כמה יקבל. בינתיים, בבחינת המגן הציון הוא נכשל".
 
לאחר מכן פונה גלעד לעסוק בתופעה הרווחת של שימוש בתמונות של סלבס, בהם גם הוא, כדי למכור תרופות הרזיה. גלעד מעיד שמדובר בתופעה שהיא רחבה יותר מרק התרופות הללו וכי גם כיום בתור חברה אנו נוטים לשקר. הוא מודה כי הדבר מדכא אותו והוא לא יודע על בסיס מה יהיה ניתן להמשיך להתקיים כבני אדם.
לבסוף, גלעד מתייחס לטרנד החוזר של ענידת שעון בתור פריט אופנה. הוא מספר כיצד הוא עצמו מעולם לא אהב לענוד שעונים, אך עשה זאת מתוקף תפקידו בתקשורת - עד המצאת הטלפונים הניידים. לכן, הוא מעיד כי כיום לטעמו גברים שעונים יקרים הם מתנשאים לכאורה ובאותה נשימה הוא מבין שזו דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קיש בקושי חודש שר חינוך , למה להוסיף אש ? (ל"ת)
    ילדי עמיגור 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ככה קראת לשאשא ביטון כילדחם התאבדו
    נו באמת 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ממש חושב,שכולם מטומטמים
    סגור