תקשורת ומדיה

ערוץ 14, רשת כאן וקשת משתפים פעולה: מה קיבלו המגישים?

קונצנזוס בערוצי הטלוויזיה - מה משותף לגאולה אבן, שרון גל, נגה ניר נאמן, לירון זייד, עודד בן עמי, שי גולדן וגלית גוטמן? סיכה עם פרח "דם המכבים", שהפכה השנה לסמל לאומי שאותו ענדו 150,000 ישראלים בהם כל מגישי הטלוויזיה בכל הערוצים לאורך יום הזיכרון ביוזמת חברת האסטרטגיה והיח"צ "קבוצת בייסברג"
מערכת ice |  1
מהפכה בטלוויזיה (צילום unsplash)
קונצנזוס נדיר בין כל ערוצי הטלוויזיה. מי שצפה במשדרי יום הזיכרון, לא יכול היה לפספס את הסיכות האדומות הבוהקות שענדו אתמול והבוקר מגישי תכניות האקטואליה בכל ערוצי הטלוויזיה. מיכל רבינוביץ' ועקיבא נוביק בכאן 11; טל מאיר, שי גולדן, מגי טביבי ושרון גל בערוץ 14; גאולה אבן ונגה ניר נאמן בערוץ 13; לירון זייד וסיון קליין, גלית גוטמן, פאולה וליאון רוזנברג לצד מגישי תוכניות האקטואליה מחדשות 12; אלה רק חלק מהמגישים שענדו את הסיכות אתמול והיום.
מדובר בסיכות דם המכבים, עם הפרח האמיתי, סמל יום הזיכרון, ששומר בתהליך מיוחד כדי שישולב בסיכות הייחודיות. לצד מגישי הטלוויזיה, משתתפים במיזם גם עשרות מפורסמים ואנשי ציבור שנטלו חלק במיזם וענדו את סיכת דם המכבים במהלך יום הזיכרון וערב יום הזיכרון, ביניהם: יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יהורם גאון, ליאת הר לב, הדר מרקס, ישראל אוגלבו, רוביק דנילוביץ', עדי הימלבלוי, טלי אורן, עמית יגור, חן אמסלם, איתן אורבך ועוד.
 
את עמותת "דם המכבים" מלווה בחודשים האחרונים חברת "בייסברג טים", בהובלת המנכ"ל אלמוג בייסברג ויועץ התקשורת המטפל בתיק ליאור ליברובסקי, שניהלה את האסטרטגיה התקשורתית של המיזם - ואת קפיצת המדרגה שלו השנה ממיזם פרטי לסמל הלאומי החדש של יום הזיכרון. במהלך העבודה חובר הפרויקט לנשיא המדינה, ליו"ר הכנסת, בוצע מהלך מול מאות מובילי דעת קהל וכאמור - שיתוף פעולה נדיר של כל ערוצי השידור בישראל.
את עמותת "דם המכבים" הקים שבי ספירו יחד עם אחיו נתן ובן דודו אריאל מרסקי. מטרתם לקדם נרטיב ליום הזיכרון שלא יהיה רק בסימן של עצב ונהי אלא גם העצמה וגאווה בצדקת הדרך. ספירו איבד את דודו ובת דודו בפיגוע בקפה הילל ברחוב עמק רפאים בירושלים ב-2003.
מיזם הסיכות נועד להחליף את מדבקות דם המכבים המוכרות לכולנו. עמותת דם המכבים משתפת פעולה עם למעלה מ-20 עמותות הנצחה, אליהן מועברות כספי הפרויקט. בין העמותות: ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, לתת פנים לנופלים, המרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים, משפחה אחת, לנצח אחי, אור למשפחות ועוד. את הרשימה המלאה ניתן למצוא באתר עמותת דם המכבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14 ערוץ של אנרכיסטים שמאלנים סתומים ! (ל"ת)
    רון 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור