תקשורת ומדיה

הפתעה ב-99FM: זו התוכנית החדשה במקום טל ואביעד

תום אהרון ואביה פרחי מחליפים הבוקר לראשונה אביעד קיסוס והשניים, עם טל ברמן שיישאר בעמדתו, יתפסו את מקומם של הצמד המיתולוגי שנפרד אחרי 20 שנה ומגישים את תוכנית הבוקר של ״אקו 99״
מערכת ice | 
טל ברמן ואביעד קיסוס (צילום גבע טלמור)
סופה של תקופה. השבוע החולף היה האחרון של הצמד הוותיק ביותר ברדיו הישראלי, טל ברמן ואביעד קיסוס, שהעלו ביום ראשון סלפי פרידה אחרי עבודה משותפת של 20 שנה ביחד במספר פלטפורמות. השניים נפרדו ביום חמישי רשמית מ-99FM עם תוכנית אחרונה בהחלט. הבוקר (ראשון) השינוי המרענן יצא לדרך.
בפעם הראשונה בקריירה שלהם, תום אהרון ואביה פרחי מחליפים אביעד קיסוס, והשניים עם טל ברמן שנשאר בעמדתו, תופסים את מקומם של ״טל ואביעד״ ומגישים את תוכנית הבוקר של ״אקו 99״.
 
כזכור, לכבוד התוכנית המיוחדת של טל ואביעד בחמישי, בצוות התוכנית הביאו כיבוד עשיר והוציאו חולצות בדומה לסיום מסלול בצבא, עליהן נכתב: "מסיבת סיום לטל ואביעד, מחזור 2002-2023", וכולם לבשו אותם לכבוד התמונה האחרונה שלהם ביחד.
לפני חודשיים, הצמד הודיע על סיום העבודה המשותפת: ״לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים״, הודיע ברמן בשידור, ״השביעי במאי בעוד שלושה חודשים התוכנית שלנו מגיעה לסיומה וזה נורא מוזר״, הוסיף קיסוס. ״כמו בסיפורי פרידות - הוא מאוד מורכב והוא מאוד שלנו ופרטי״, הוסיף קיסוס בתשובה לשאלה למה הם נפרדים.
במהלך המונדיאל כזכור, ברמן ששהה בקטאר והגיש את אולפן המונדיאל של תאגיד השידור הציבורי ולצד עבודתו באולם המונדיאל, ברמן גם הגיש תוכנית בוקר עם שותפו הוותיק אביעד קיסוס.
ברמן שידר מחדרו במלון בדוחא באמצעות אינטרנט ובכך לא נמנע מברמן להגיש את המונדיאל מחד ומאידך מתוכניתו עם אביעד קיסוס להמשיך ולהתקיים.
 
"הבוקר עם טל ואביעד", שבעבר נקראה "תוכנית הבוקר", הייתה תוכנית רדיו בהנחיית טל ברמן ואביעד קיסוס ושודרה בתחנת הרדיו "אקו 99FM", בסינדיקציה ברדיו קול רגע ובעבר גם ברדיו צפון ללא הפסקה. בתחילה התוכנית שודרה ברדיו תל־אביב כבר בשנת 2002, לקראת סוף 2009 התוכנית ירדה מרדיו תל־אביב. שנה לאחר מכן התוכנית חזרה לאוויר בתחנת הרדיו אקו 99FM ומאז היא שודרה שם באופן קבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה