תקשורת ומדיה

לא תאמינו איך נועה קירל הגיבה לעלייה לגמר האירוויזיון

נועה קירל העפילה לגמר של האירוויזיון עם ביצוע נהדר לשיר "יוניקורן", ולאחריו היא התפנתה לשאלות העיתונאים, וכך היא הגיבה לשאלה "האם את חושבת תעשי הופעה טובה יותר בגמר?"
מערכת ice | 
נועה קירל בחצי גמר אירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
אחרי חודשים רבים של צפיות וחזרות בלתי פוסקות, נועה קירל עלתה אתמול (שלישי) על במת האירוויזיון בליברפול שבאנגליה, נתנה ביצוע יוצא מן הכלל לשיר "יוניקורן", והעפילה לגמר הגדול שייערך ביום שבת הקרוב.
מיד לאחר ההעפלה שלה לגמר, נועה קירל הגיעה למסיבת העיתונאים המסורתית שנערכה וענתה לשאלות העיתונאים מישראל. ב"מעריב" פרסמו את הריאיון של קירל לאחר ההופעה. על השאלה "האם את חושבת תעשי הופעה טובה יותר בגמר? ומתי אוכלים בורקס?" ענתה קירל: "בורקס דחוף! אני רוצה תמיד להיות יותר ויותר טובה. אני הולכת לעבוד קשה בימים הקרובים, זה תמיד יכול להשתפר".
 
כזכור, מי שהחזיק אצבעות לנועה קירל בעת הביצוע הוא כמובן בן זוגה של הנציגה הישראלית לאירוויזיון, תומר הכהן, אבל עם מי הוא חגג את המאורע? מירי מיכאלי, מגישת הטלוויזיה, העלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא חשפה כי היא חגגה עם תומר הכהן את העלייה לגמר האירוויזיון.

בסטורי שהעלתה מיכאלי היא תייגה את תומר הכהן בתמונה משותפת שלהם, וכתבה: "האח והחבר של היוניקורנית אחרי 30 בירות מהמתח". בהמשך, העלתה מיכאלי סטורי נוסף בו היא צירפה תמונה שלה מתכתבת בפלאפון, כשלצידה מילקשייק ענקי, ובו היא כתבה: "שונאת להיות מחוץ לישראל כשיש בלגן. הלב עם תושבי עוטף עזה", זאת בעקבות מבצע "חץ ומגן" שיצא אתמול לדרך עם חיסולים ממוקדים של ראשי הג'יהאד האיסלמי ברצועת עזה. לאחר מכן, העלתה סטורי שלה עם ארוחה מושחתת במיוחד בו היא כתבה: "מתנחמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה