מינויים

אחרי 4 שנים, מנכ"ל איגי עוזב: אלו המחליפים שלו

עופר נוימן החל את דרכו באיגי לפני 12 שנה כמדריך בקבוצת רחובות ומאז מילא תפקידים רבים בהתנדבות בארגון
מערכת ice | 
עופר נוימן
לאחר ארבע שנים בתפקיד, עופר נוימן מסיים את כהונתו כמנכ״ל איגי ומצטרף לוועד המנהל של הארגון. לתפקיד מנכ"ל-משותף יתמנו סמנכ"לית איגי רום אוחיון ומנהל פעילות הנוער בארגון יוני אביטן.
נוימן החל את דרכו באיגי לפני 12 שנה כמדריך בקבוצת רחובות ומאז מילא תפקידים רבים בהתנדבות בארגון, זאת במקביל לעבודתו כיועץ פוליטי לנשיא המדינה יצחק הרצוג בכהונתו כיו"ר האופוזיציה וכראש המטה של ח"כ סתיו שפיר. 
 
ב-2019 התמנה למנכ״ל איגי והיה חלק מהובלת הארגון בתקופה של צמיחה והתרחבות, בין היתר בהקמת קבוצות פעילות נוער נוספות בחברה החרדית והערבית, בהקמת מכללת מרשה, בהכפלת תקציב הארגון וביצירת קמפיינים ואירועים ציבוריים כגון קמפיין גיוס ההמונים הגדול בתולדות הקהילה ואירוע גאלה חגיגי לכבוד 20 שנות פעילות הארגון בו השתתף לראשונה ראש ממשלת ישראל באירוע של הקהילה הגאה. 
עם סיום תפקידו כמנכ״ל, יצטרף נוימן לוועד המנהל של הארגון, על מנת להמשיך להיות חלק מהאחריות להובלתו ולעתידו של איגי. 
לתפקיד מנכ״ל-משותף באיגי יתמנו:
רום אוחיון - בעלת תואר ראשון במשפטים מאונ׳ ת״א. הצטרפה לאיגי כמדריכה בברנוער, לאחר מכן הובילה את פעילות "דיגי" (מרחב חינוכי דיגיטלי לנוער להטב"ק), ריכזה את תוכניות י"ב, שנת שירות וגיוס לצה"ל וכן את גיוס המשאבים של איגי בחו"ל.
יוני אביטן - בעל תואר ראשון בפוליטיקה וממשל ותואר שני במגדר מאונ׳ בן גוריון. לשעבר רכז ההדרכה של תנועת הנוער "נעם" (נוער מסורתי) ושליח התנועה בניו יורק. הצטרף לאיגי כרכז איזור השרון ולאחר מכן כרכז פעילות המחוזות בארגון ורכז הפעילות החינוכית לנוער.
מאיגי נמסר: ״עופר נוימן מסיים תקופה מרגשת, בה צמח הארגון לממדים חדשים, התמודד עם אתגרים מורכבים, עשה צעדים גדולים והמשיך ליצור תנועה להטבית חזקה ומעוררת השראה. פעילותו כמנכ״ל וכחבר באיגי אפשרה לאיגי לספק מענים חדשים לנוער ולצעירים להטב"ק, להתגבר על קשיים, לחזק את מעמדה של הקהילה הגאה בציבוריות הישראלית ולבנות את איגי כבית גאה ויציב״.
עופר נוימן: ״איגי היא הבית שלי, אני מתרגש מאד לעבור לחדר נוסף בבית הזה, להמשיך לפעול, לנשום ולחיות את העשייה המופלאה שלנו וליצור כוח גאה, מלא שמחה וביטחון עבוד הקהילה שלנו והחברה הישראלית כולה. דווקא בתקופה הקשה בה אנו נמצאות מבחינה פוליטית וציבורית- אל מול שנאה יוקדת ולהטבופוביה שלא ראינו מצד הממשלה,  איגי תגדל ותתחזק. אני יודע שרום, יוני וצוות ההנהגה המרכזי של איגי יקחו את התנועה המרגשת הזו לגבהים ועוצמות מופלאים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה