תקשורת ומדיה

אנה זק חושפת: "לא הכול מושלם ולא הכול יפה"

אנה זק על סיפרה בראיון ב-103FM ביטול המופע שלה: "מאמינה שדברים קורים לטובה", על הסינגל החדש 'אולסטאר וגופיות' אמרה: "ההצלחה של זה בטיקטוק הפתיעה", וגם: מה דעתה לגבי נועה קירל? "מדהימה"
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
הסינגל החדש של אנה זק, 'אולסטאר וגופיות', חרך את הרדיו בשבוע האחרון ובשיחה עם איריס קול ב־103fm, הזמרת הצעירה סיפרה על הצלחתו של השיר, כשכמובן גם נושא המופע בלייב פארק בראשון לציון שבוטל קיבל התייחסות ואפילו: השולם המפתיע עם נועה קירל.
זק אמרה בראיון לאיריס קול: "ההצלחה של זה עכשיו בטיקטוק ממש הפתיעה אותי, זה באמת הדיבור היומיומי שלנו. זה משהו שגם כיף לשיר אותו. לקחתי את זה קשה כי הוצאנו את זה, ואחרי ארבעה ימים זה כבר בוטל".
 
עוד סיפרה: "יום למחרת הופעתי בלייב פארק ששם זה היה אמור להיות, אז הכול צף בי. זה אירוע מבאס. זה משהו שחיכיתי לו הרבה זמן, רציתי כבר באמת לפתוח הופעה משלי, זה כבר יצא החוצה והתחילה כל המכירה וכבר הרגשתי שאני בתוך זה".
עם זאת, ציינה: "אני באמת מאמינה שדברים קורים לטובה. אני תמיד משתדלת להיות הכי פתוחה עם הקהל שלי, אז גם רגעים כאלה חשוב לי לדעת ולהבין שהם קיימים, כי בסוף לא הכול מושלם ולא הכול יפה". 
על החברות החדשה עם נועה קירל אחרי שנים של יחסים קרים:. "היא מדהימה ואני ממש מחכה כבר שנעבוד ביחד בפסטיגל. אני ממש מאמינה בפרגון הזה. אני בסוף עוברות את אותו הדבר, חוות את אותם דברים, ואני הכי מאמינה בלהיות שם אחד בשביל השני. בעיניי, זה הדבר הכי טבעי שיש", סיכמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן הגוף השטוח שלה לא מושלם ולא יפה (ל"ת)
    תגדילי תציצי אולי יע 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור