תקשורת ומדיה

ינון מגל מותקף: "לרפיסות כזו לא ציפיתי מאדם כמוך"

בעוד רה"מ נתניהו נוטה לאשר מחוות לאופוזיציה כדי לא לפגוע בסיכויי ההדברות בבית הנשיא הרי שבקואליציה מתקוממים נגדו. ח"כ טלי גוטליב מהליכוד: "נותנת לנתניהו את הקרדיט שהוא לא יבקש ממני והוא מכיר אותי מספיק טוב כדי לדעת שזה לא יקרה"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע הקרב על הוועדה לבחירת שופטים מתחמם: ח"כ טלי גוטליב מהליכוד יודעת שנתניהו לא מתכוון לעמוד מאחורי מועמדותה ודווקא משום כך מבהירה לקראת ההצבעה בוועדה לבחירת שופטים כי לא תסיר את המועמדות שלה מהוועדה לבחירת שופטים: "נותנת לנתניהו את הקרדיט שהוא לא יבקש ממני והוא מכיר אותי מספיק טוב כדי לדעת שזה לא יקרה".
גוטליב עלתה בהמשך לשידור ב-103FM בתוכניתם של ינון מגל וחיים לוינסון, כאשר מגל תקף את גוטליב על המהלך: "את תדליקי את המחאה, זה בדיוק מה שאהוד ברק רוצה. תשחקי לידיים שלהם, תדליקי את הלשכה לעורכי דין ועמית בכר ינצח, ואז בטוח לא יהיה לנו רוב".
 
טלי גוטליב הגיבה בזעם להאשמות של מגל נגדה ותקפה בחזרה בעוצמה: "לרפיסות כזו לא ציפיתי מאדם כמוך, שאני מחזיקה ממנו קודם כל איש ימין. ברק, שצריך לשבת מאחורי סורג ובריח, ממנו אני צריכה לפחד?".
לתוצאות ההצבעה משמעות רבה נוכח הרפורמה המתגבשת וחברת הכנסת טלי גוטליב משוכנעת שאסור לוותר לאופוזיציה בוועדה שתכריע מי יהיו שני נציגי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים.
 
גוטליב מבהירה: "אני קוראת לחברי בקואליציה באשר הם, לא לתת תמונת ניצחון שהאופוזיציה לא ראויה לה. על פי החוק הקיים הכנסת בוחרת שני נציגים בבחירות חשאיות לוועדה למינוי שופטים. בכוח קואליציוני של 64 חברים".
עוד מדגישה גוטליב: "אני טלי גוטליב הגשתי את המועמדות שלי כי ידעתי שיש לי את עמידות עד דקה מאתיים לא להסיר אותה כדי שמאחורי פרגוד תהיה אפשרות לכל נציג קואליציה לבחור שני מועמדים המשילות מתבטאת בנציגות של הימין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה