תקשורת ומדיה

אלדד יניב חזר ל'הפטריוטים': זו ההצהרה המפוצצת שסיפק בשידור

על רקע ההבטחה לחשוף שמות ופרטים על חקירות נתניהו והעומדים מאחוריהן ומאחורי המחאות - אלדד יניב חזר לפאנל 'הפטריוטים', והמשיך לפזר הבטחות: "זה לא רק שמות ופרצופים, אני קרוב לסיום הספר שלי, זה יהיה רב מכר לא רק בקרב אנשים שאוהבים את נתניהו, זה יהיה לדעתי יותר רב מכר במחאה"
תום נחום |  12
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)

בדרך לחשיפה שתטלטל את המדינה? אחרי שנעלם מהמסך בשבועיים וחצי האחרונים, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ו'שבע' עם איילה חסון בכאן 11, אלדד יניב, חזר אמש (ראשון) לשידור - ולמרות הבילד אפ שסידר ינון מגל לקראת חזרתו של יניב לתוכנית, כמו גם זה שסידרה איילה חסון, בשלב זה המשיך לפזר הבטחות נוספות באוויר, זאת כזכור, לאחר שיניב הבטיח לחשוף שמות ופרטים על חקירות נתניהו והמחאות נגד נתניהו, בגילויים שלהבטחתו 'ירעידו את המדינה'.

כזכור, איילה חסון כתבה לקראת חזרתו של יניב לתוכנית 'שבע' בכאן 11: "כשירות צה״ל, הרווח שבין האמת לספינים נבדוק אותו. זוכרים את האמא ושלושת ילדיה שאחד המפגינים ריסק להם את זגוגית של הרכב? אז למה השושו הזה סביב החקירה למה? נבדוק עם המשטרה והפרקליטות. אהה והערב הקץ לקונספירציות, אלדד יניב שב לשדה הקרב. (אצלנו) שבע". בנוסף, גם ינון מגל כתב לצד תמונתו של יניב לפני התוכנית אמש: "הערב הוא חוזר. האם סוף סוף יביא שמות? הפטריוטים, רבע לתשע ערוץ 14. אלדד, דבר אלינו בשמות!".
עם זאת, יניב ממשיך בשלו, כאשר במהלך שידור 'הפטריוטים' אמש (ראשון) לא חשף עדיין שמות, אך סיפק הבטחות נוספות שהמשיכו את הבילד אפ הבלתי נגמר לקראת החשיפה אותה הוא מבטיח לספק: "האמת התגעגעתי, אני יודע שלא הרבה אומרים לכם את זה, אבל התגעגעתי אליכם". ינון מגל שאל: "ציבור שלם התגעגע אליך, מה קרה לך ביד?", יניב הגיב: "אה, פציעה קלה", יותם זמרי קפץ על ההזדמנות ואמר: "כשכותבים שמות זה ככה, מלא שמות". יניב לא נרתע וענה: "אני רק רוצה, כי התחלתי את זה פה אז אני צריך לסיים, אני מאוד קרוב לסיים את הספר שלי, זה לא רק שמות ופרצופים, כשהבאתי לך (ינון מגל) את הסדרה שפרסמת בוואלה אתה עפת והיה צריך להוריד אותך בחזרה, זה יקרה גם הפעם. זה יהיה רב מכר לא רק בקרב אנשים שאוהבים את נתניהו, זה יהיה לדעתי יותר רב מכר במחאה".
 



 



כזכור, זאת לאחר שיניב, שהבטיח כבר לפני מספר חודשים שיחשוף את שמות האנשים שעמדו ועומדים מאחורי תיקי נתניהו והמחאות נגד בנימין נתניהו, כתב בטוויטר כך לפני שבועיים: "רציתם שמות, תקבלו את כל האמת. אתרכז בשבועיים האלה מחוץ לפריים שלכם, כדי להתנתק ולהתקדם מאוד עם כתיבת ספרי. נתראה בקרוב".

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אלדד יניב המלך
    שלי 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד לאלדד יניב.איש שמכא על חטא ומבין את שקר השמאל
    סגור
  • 6.
    סינון
    אור 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המערכת מסננת תגובות מעניין מדוע?
    סגור
  • 5.
    אשרי המאמין
    אור 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פעם האמנתי לך .היום לא .לאף מילה.תמכור את הקרובים לך בעבור פרסום ובצע כסף.ברור שלא אקנה את הספר
    סגור
  • 4.
    לקקן
    דוד 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלקקן הכי גדול, כל הזמן בא לפטריוטים כדי ללקק להם את התחת כדי לקבל כפיים, מביך
    סגור
  • 3.
    אלדד התרחק מהמושחתים ועשה טוב לציבור ולנפשו (ל"ת)
    ימות המשיח 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    אלדד יניב
    יואב גולן 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלדד יניב הוא אדם אמיתי ומוכשר מאוד אני שמח שחזר לפטריוטים אוהב מאוד לשמוע אותו גם כשהיה אצל איילה חסון. הולך לקנות את הספר
    סגור
  • גם אני אקנה את הספר בגלל הערכה לאלדד (ל"ת)
    גל 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יניב
    עיני נץ 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 8
    מרוב שהחזה מנופח אצלו האיש מתחיל להאמין שהוא אכן בורג רציני. אז לא. האיש מוכר לאוהדים ההזויים של ערוץ 14 כל מיני שטויות ומקבל סימפטיה גדולה שם. היה בכל מיני פנלים בערוצים שונים ומעולם לא השמיע דברי חוכמה יוצאי דופן. רוצה למכור שמות… החיפוש הנואש אחרי בעלי תפקידים שאולי לא פעלו באופן טהור ונקי בא לחפות על העיקר: ראש ממשלה מוקף באנשים כמו גוטליב, אמסלם, רוטמן, לוין ,קרעי, דיסטל, בן גביר, סמוטריץ וכו׳ צורח על הרמטכ״ל ומפקד חיל האוויר שבאו להתריע הציבור מבין היטב לאן שטה האוניה הזאת בעידוד נאמני ערוץ 14.
    סגור
  • אלדד חכם צנוע ובוחר באמת (ל"ת)
    שרי 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חבל שאתה לא מקשיב
    אומר אמת 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית לומד עד כמה הינדסו לך את התודעה.
    סגור
  • אלדד יניב
    בטי אור 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלדד יניב מבריק אמיתי שנהנים לשמוע אותו תודה שחזר לפטריוטים אקנה את הספר
    סגור
  • יניב
    יוביובי 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חכה בסבלנות לדיווח שלו. האדמה תרעד ....
    סגור