תקשורת ומדיה

כתב ידיעות אחרונות נפרד אחרי 18 שנה - לטובת אולפן שישי

איתי סגל, מי שכיהן כסגן עורך 7 לילות וכתב מגזין ב-7 ימים, פורש מ'ידיעות אחרונות' וחובר לעורך שלו לשעבר רון ירון ב'אולפן שישי': "נרגש מהאתגר וההזדמנות"
מערכת ice |  6
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה)
עיתונאי "ידיעות אחרונות" איתי סגל (42) עוזב את העיתון לאחר 18 שנה ועובר ל"אולפן שישי" בקשת 12. סגל, גם תסריטאי ומחזאי, כתב את סרטי הקולנוע "הסיפור של יוסי" ו"סאבלט", ואת סדרת הטלוויזיה "משפחה טובה". שימש כמבקר הטלוויזיה היומי של העיתון, כסגן עורך 7 לילות, וכתב מגזין ב-7 ימים ו-7 לילות.
בחשבון הפייסבוק שלו כתב אתמול סגל: "תיכף ראש השנה, אז מנצל את הטיימינג הסמלי כדי לספר שבסוף החודש אסיים את עבודתי ב'ידיעות אחרונות'. למרות שההחלטה נפלה כבר מזמן, למרות שאני שלם איתה מאוד, אני עדיין מנסה לעכל ולהפנים. מתישהו אולי גם אצליח לסכם.
 
"כמעט 18 שנה עבדתי בידיעות. זה המון זמן. אספתי מכאן כמה מהאנשים החשובים בחיי. כמה מהמרואיינים שפגשתי הפכו לחברי נפש. התמזל מזלי להכיר אנשים מבריקים שלימדו אותי על המקצוע אבל גם על החיים. אני לא מצטיין בפרידות אבל באמת קשה לי לדמיין איך היו נראים החיים שלי אם לא הייתי מגיע בגיל 24 לידיעות אחרונות.
"זו מערכת היחסים הכי משמעותית שהייתה לי וכמו בכל קשר ארוך ועמוק שנגמר, אני מסיים אותו בתחושות מעורבות. יודע שהגיע הזמן להמשיך הלאה אבל גם סקרן לגלות איך זה בדיוק ייראה.
"לשמחתי החל מהחודש הבא אני מצטרף ל'אולפן שישי' או כמו שהסברתי לאמא שלי: לא הרבה ישתנה. 'פשוט במקום לדפדף לכתבות שלי, תצטרכי עכשיו לזפזפ. אני נרגש מהאתגר וההזדמנות, אבל יותר מכל אני שמח לחזור לעבוד עם רון ירון, העורך המיתולוגי שלי מידיעות. המון חבר׳ה באו והלכו לאורך השנים שלי בעיתון. לרון ממש התגעגעתי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אולפן שישי אוסף את כל מה שידיעות זורקים? (ל"ת)
    ? 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חחח זכה,בפוליצר???
    מי זה,בכלל 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתון עבר,זמנו סגרו אותו חבל על הכסף
    סגור
  • 4.
    זה נבילה וזה טריפה (ל"ת)
    יובל 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בהצלחה לאיתי סגל.... (ל"ת)
    שרי 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רוחה בלה רג'עה
    קזבלן 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוחה בלה רג'עה
    סגור
  • 1.
    ספארי
    אוריקו 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה בטלוויזיה משלמים יותר טוב
    סגור