תקשורת ומדיה

חקירה נגד קרדשיאן? כוכבת הטלוויזיה מסתבכת בענק

קורטני חגגה "בייבי שאוור" עם חברותיה בווילה במליבו, אלא שערב קודם לכן באותו מקום ערכה אירוע למגזין האינטרנטי שלה - ללא קבלת אישור מהרשויות או מבעלי הנכס. ראש העיר התקומם בחשבון הפייסבוק: היא שיקרה, יש לפתוח בהליכים
מערכת ice | 
קורטני קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)
הדוגמנית, אשת הטלוויזיה וכוכבת הרשת קורטני קרדשיאן חגגגה לאחרונה מסיבת "בייבי שאוור" בווילה במליבו. אלא שאתה דווח בכלי התקשורת המקומית כי באותו מיקום שבו נערכה המסיבה, יום קודם לכן נערך אירוע של המגזין האינטרנטי שבבעלותה "Poosh". לאירוע זה קרדשיאן לא קיבלה אישור - מבלי הנכס או מהשלטונות המקומיים. 
בטופס שאותו מילאה מפיקת האירוע ובו נדרשה להצהיר על טיבו, ציינה את המילים "בייבי שאוור" ותו לא. כתוצאה מהאירוע, ראש העיר מאליבו ברוס סילברשטיין תקף את קרדשיאן בחשבון הפייסבוק שלו. בפוסט שכתב טען כי גורמים מטעמה של קורטני שיקרו, ודרש לפתוח חקירה נגדה. 
 
בייבי שאוור הוא מנהג אמריקאי נפוץ, שאימהות רבות מאמצות. זוהי חגיגה במסגרתה חברות חוגגות לאם הטרייה וממטירות עליה מתנות. בחודש יוני האחרון, לאחר חודשים של שמועות וטיפולי פוריות, קורטני קרדשיאן שברה את הרשת לאחר שהודיעה כי היא בהיריון ראשון מבעלה טראוויס ברקר.
קרדשיאן הגיעה להופעה של בלינק 182, הלהקה שבה ברקר חבר, ושם הרימה שלט עליו היה כתוב: "טראוויס אני בהיריון". השלט הוא מחווה לאחד הקליפים היותר מפורסמים של הלהקה, בו ניצבת הרימה שלט זהה. הסרטון המרגש הציף את הרשת ואת המעריצים של משפחת קרדשיאן ברגשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה