תקשורת ומדיה

גורי אלפי מתגייס: "אנחנו חמושים באמצעי הכי עוצמתי"

הקומיקאי גורי אלפי, מצטרף למטה ההסברה האזרחי בקמפיין מיוחד לעידוד הסברה אזרחית בעולם. אלפי: "זה הזמן להתגייס בכל דרך. ההסברה היא הנשק שלנו בעולם"
מערכת ice | 
גורי אלפי ואליאב בטיטו (צילום עמית עובדיה)
תוך פחות מ- 48 שעות מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" פנה גורי אלפי לראש מטה ההסברה האזרחי, אליאב בטיטו, בבקשה לסייע בכל דרך במאמץ ההסברה של ישראל בעולם
כעת השתתף גורי אלפי בסדרת סרטוני עידוד הסברה אשר יעלו היום (שני) לרשתות החברתיות. היוזמה הזו מצטרפת למאבק ההסברתי שישראל מנהלת בארץ ובעולם על מנת להמשיך ולחזק את הלגיטימציה שלנו במלחמה הנוכחית.
 
גורי אלפי מסר: "יש לנו כוח, סבלנות ונחישות כי אנחנו חמושים באמצעי הכי עוצמתי- האמת. זה הזמן להתגייס בכל דרך. ההסברה היא הנשק שלנו בעולם ויש לה חלק מהותי בהצלחת ישראל במערכה על הבית. נעשה כל שיידרש למען פעילות חשובה זו".
אליאב בטיטו, ראש מטה ההסברה האזרחי: "הצטרפותו של גורי מייצגת את רוח ההתנדבות האזרחית של ישראל ואת המוכנות לעשות הכל מהכל למען הארץ והאזרחים המדהימים שכולנו אוהבים".
כזכור, אלפי וידוענים נוספים נתרמו בצורה חסרת תקדים למען הציבור בישראל ותרמו רבות על מנת לסייע לתושבי המדינה לעבור את המלחמה הזו בשלום. רבים הופיעו מול אנשי כוחות הביטחון ותושבי הדרום, תרמו כסף וסייעו בהסברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה