תקשורת ומדיה

נועה קירל חושפת את ההודעות האחרונות של אחד החטופים

הזמרת נועה קירל מבצעת עליית מדרגה במאמצי ההסברה בעולם והקריאה את הודעותיו האחרונות של אלמוג מאיר, שנחטף לרצועת עזה, לאמו: "אמא, תדליקי את הטלוויזיה, יש מטח של טילים מעלינו, אני מתחבא. אני לא יודע מה עומד לקרות, אני אוהב אותך ואהיה בקשר כל 30 דקות". וגם: המסר שלה לעולם
תום נחום | 
נועה קירל במסר מאיים לחמאס (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת בעיצומו של יומה ה-11, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שלישי) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, בעוד מי שמגויסת למאמצי ההסברה בעולם היא הזמרת נועה קירל, שייצגה כזכור את ישראל בהצלחה באירוויזיון האחרון, אותו סיימה במקום השלישי והמכובד.
כעת, קירל הקריאה באנגלית את ההודעות האחרונות של אלמוג מאיר לאמו רגעים לפני שנחטף לעזה, כאשר טרם ידוע מה עלה בגורלו: "אמא, תדליקי את הטלוויזיה, יש מטח של טילים מעלינו, אני מתחבא. אני לא יודע מה עומד לקרות, אני אוהב אותך ואהיה בקשר כל 30 דקות". לאחר מכן העבירה מסר לעוקביה ואמרה: "זמן קצר לאחר ששלח את ההודעות האלה אלמוג מאיר נחטף לעזה, גורלו נותר לא ידוע. מה אתם הייתם עושים? חמאס זה דאע"ש, תשתפו כדי שהעולם יראה".
 
בין כל הסיפורים הקשים, ישנם סיפורי גבורה יוצאי דופן, בהם של רחל אדרי מאופקים, שהפכה לכוכבת אחרי שנלקחה כבת ערובה על ידי מחבלים בביתה, הביאה להם עוגיות, דיברה איתם, ובכך הצליחה להציל את עצמה ולהראות לכוחות שהיא בחיים, כאשר מי ששוחה ביום ראשון עם רחל היא נועה קירל, שעשתה בלייב באינסטגרם של שיחתן, בה רחל שלחה תחילה מסר לישראל: "קודם כל אני רוצה למסור מסר לעם ישראל שלא יפחדו, יש לנו את הצבא הכי טוב בעולם והשוטרים הכי טובים בעולם. כל מי שרואה חייל או שוטר להצדיע לו - הם הגיבורים שלנו".
 
בהמשך, סיפרה על האירוע הקשה שעברה: "היו לי 5 רוטוויילרים בבית, עם קלצ'ניקובים. הכנסתי לי לראש שבאו אליי אורחים לבית. את קולטת? והתחלתי לזרום איתם, לתת להם לאכול ולשתות ואת המחבל הפצוע חבשתי. אני מבקשת שהילדים יהיו שמחים, הגדולים והמבוגרים בבקשה מכם לא לפחד, אם עברתי דבר כזה".
לסיום הוסיפה רחל אדרי: "אני מאחלת לכולם רק שמחה, ונועה תאמיני לי שהנכדות שלי חולות עלייך ועליתי לליב כי אני מעריצה שלך להעביר מסר לכל עם ישראל להיות חזקים ולא לפחד". לסיום, קירל אמרה לרחל: "אין עלייך את מקסימה. כשהכל ייגמר אני רוצה לבקר איתך ואני רוצה עוגיות". רחל ענתה בלי להסס: "אני אביא לך קונטיינרים, רק תבואי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה