תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 פורץ בבכי בשידור חי: צפו בתיעוד הכואב

המלחמה הנוכחית לא הותירה אף עין יבשה ועד כה דווח כי נפלו בקרב 15 חיילים אשר נהרגו בפעילות המלחמתית בעזה. מגיש החדשות של ערוץ 12, עופר חדד, נשבר בשידור חי בשל היכרות אישית עם אחד הנופלים
מערכת ice |  1
עופר חדד (צילום קשת 12)

מלחמת חרבות ברזל, הגיעה היום (רביעי) ליומה ה-26 והביאה עימה בשורות קשות עבור עם ישראל כאשר נודע כי 15 לוחמים נפלו בלחימה ברצועת עזה. מוקדם יותר, בעת דיווח ופרסום תמונות של 13 הנופלים, בכה מגיש חדשות 12,  עופר חדד, בשל היכרותו האישית עם אחד הנופלים.

מגישת החדשות, עמליה דואק, אשר מלווה את השידור לצידו של חדד, המשיכה את השידור לאחר שהבחינה בכאב שעל פניו וציינה בפני הצופים כי "נאמר עופר, יש לך היכרות אישית עם אחד הנופלים וזה... אלה ימים קשים מאוד שכל משפחה בישראל מתחילה לראות את השמות הללו. יממה קשה, 13 משפחות שקיבלו הודעות על נפילת יקיריהן בקרבות הקשים סביב העיר עזה. חלק גדול מהנופלים חטיבת גבעתי, אלה הפנים והשמות". 
 


כאמור, אחרי שאתמול פורסם בנוגע למותם של שני לוחמי סיירת גבעתי, היום פורסמו שמותיהם של 11 לוחמים נוספים מהחיל שנהרגו מפגיעת טיל נ"ט בנגמ"ש נמר בו שהו. בנוסף, נפלו שני לוחמי שריון בקרבות עם מחבלי חמאס בצפון הרצועה בעקבות התפוצצות מטען. 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני בוכה על התינוקות על האזרחים על הקשישים
    אורי 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על ניצולי השואה שנטבחו. חייל שנהרג כמו גיבור אני בוכה אבל בשקט, כי זה מה שיכריע אותנו, חוסר עמידות של החברה מול נפילת חיילים. במלחמה אסור למצמץ כולנו חזית וכולנו נבכה ביחד אחרי המלחמה... אוהב אותך עופר
    סגור