תקשורת ומדיה

תנועת החזית האזרחית: "הסירו המגבלות על החוקרים בנוגע לחקירות מחבלים"

יו"ר החזית האזרחית עופר רוזנבאום: "עלינו לפעול למען הסרת כל המגבלות שיש היום על חוקרי כוחות הביטחון בחדרי החקירות. אנו רוצים שהסרטונים מחקירות המחבלים יגיעו לכל העולם"

מערכת ice | 
עופר רוזנבאום (צילום יחצ)
היום (ד'), תנועת החזית האזרחית עולה שלב במערכה המבוססת לוחמה פסיכולוגית אותה היא מנהלת על מנת לתמוך בכוחות הביטחון השונים בהשגת מלוא המטרות של המלחמה הנוכחית.
במסגרת המאבק ולאחר עבודת תחקור ושיחות רבות עם חוקרים מגופי הביטחון השונים, מגיע לעולם פרויקט "קפטן ג'הנם" שנותן הצצה נדירה לאיך נראה חדר חקירות מחבלים מבפנים. הסרט הראשון בסדרת "קפטן ג'הנם" הוא למעשה אילוסטרציה מלאה לחקירות רוצחי חמאס-דאעש בחדרי החקירות בישראל.
סדרת הסרטונים עלתה אתמול לרשת וכבר צברה מיליוני צפיות כולל תהודה גדולה בחברה הערבית, במהלך חודש נובמבר תנועת החזית האזרחית תקדם את אחת מהאג'נדות של החזית האזרחית בנוגע להסרת המגבלות שיש היום על חוקרי שב"כ, משטרת ישראל וצה"ל בכל הנוגע לחקירת בני העוולה המרצחים מארגון חמאס.
הסרט הנוכחי יופץ בשני ערוצים נפרדים, כשהערוץ הרשמי ידאג להפצת הסרט ברשתות החברתיות המוכרות, ואילו הערוץ האפל, אשר מופעל ע"י לוחמי הסייבר של תנועת החזית האזרחית, יפעל להחדרת התכנים ישירות אל מכשירי הטלפון של תושבי עזה ומחבלי החמאס, זאת כחלק מחזית הלוחמה הפסיכולוגית באויב, אותה מנהלת התנועה מאז פרוץ הלחימה.
סרטוני "החזית האזרחית" זוכים לתהודה עולמית מרגע הקמת התנועה. עם מאות מליוני צפיות בישראל וברחבי העולם, החזית האזרחית ממשיכה בפעילותה לחיזוק העם בישראל וכוחות הביטחון במלחמת "חרבות ברזל".
 
התנועה הינה תנועה א-פוליטית, ומאחוריה עומדת קבוצת ישראלים ובהם לוחמים, מפקדים, משפחות שכולות, תושבי העוטף, אנשי תוכן ולוחמי סייבר, שכאבו וכואבים את האירועים הנוראים והחליטו לחבור יחדיו ולפעול כדי להבטיח שלעולם לא עוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה