תקשורת ומדיה

חיים אתגר: "מתי יאשימו את עמית סגל ברדיפה ובריונות?"

מגיש קשת 12, חיים אתגר, הגיב לסערת העיתונאים הזרים שתיעדו את הטבח של חמאס ב-7 באוקטובר: "מעניין תוך כמה זמן יתחילו לגונן על הצלמים שליוו את הטבח ולהאשים את מפרסמי התחקיר ועמית סגל ברדיפה ובריונות"
תום נחום |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)

האם יכול להיות ש"עיתונאים" מרשתות טלוויזיה עולמיות ידעו על הטבח המתוכנן בעוטף בעזה, אך ראש אמ"ן חליווה לא ידע? עמית סגל פרסם אמש (רביעי) תיעוד יוצא דופן על פי היו כמה עיתונאים שידעו על הטבח המתוכנן ואף תיעדו את המתרחש בלייב, זאת לאחר שמספר תיעודים מסוג זה הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות השונות.


מגיש קשת 12, חיים אתגר, הגיב לסערה גם הוא וכמו כן, התמקד במאמציו של פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות' עמית סגל, שלקח את הנושא כפרויקט אישי: "מעניין תוך כמה זמן יתחילו לגונן על הצלמים שליוו את הטבח ולהאשים את מפרסמי התחקיר ועמית סגל ברדיפה ובריונות".
 

בהמשך, לאחר ש-CNN השעתה את העיתונאי שתועד לוקח חלק במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס עם רימון בידו, סגל הגיב: "מה קרה ש-CNN נזכרו פתאום להשעות את הסטרינגר שלהם בעזה? הם לא ידעו עד המלחמה שהמחבל הזה הוא החבר הכי טוב של סינוואר? שזה ודומיו האנשים שעושים להם בדיקת עובדות על מספרי ההרוגים וההפצצות הישראליות המדומיינות על בתי חולים? מה שקרה הוא פשוט שהם נתפסו על חם".

סגל חשף תיעוד שלו וכתב: "המחבל/עיתונאי של CNN ו-AP, בלייב בפייסבוק, בדרך לטבח ילדות וקשישים. אל תחמיצו את הרימון ביד, כיאה לעיתונאי נטול פניות".  סגל כתב בטוויטר שלו: "בגידת העיתונאים הגדולה. איזו בושה למקצוע, איזו חרפה לאנושיות. כל כלי התקשורת שגדלנו עליהם מעסיקים מחבלים נאצים".
עוד הוא הוסיף: "בלינץ׳ ברמאללה, תחנת טלויזיה איטלקית ניסתה למנוע את פרסום התמונות. פה פרילנסרים של רשתות החדשות הגדולות בעולם נעו עם הרוצחים, התיעוד במשרדים המטופחים בניו יורק ואטלנטה. מי יודע מה הם מסתירים".
 
בועז ביסמוט התייחס לתיעוד המרתיח של סגל וכתב: "כעיתונאי לשעבר הדם שלי רותח בעקבות החשיפה של עמית סגל ש"עיתונאים" היו שותפים לפשעים של המחבלים הנאצים עוד בדקות הראשונות של הטבח"
 
עוד כתב חבר הכנסת מהליכוד כי: "בלתי נתפס! עוד "בלתי מעורבים" עם מצלמה שצריכים לשלם מחיר כמו מחבלי החמאס. ולכלי התקשורת שמעסיקים אותם: איך אתם מסוגלים?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיים אתגר
    צחי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו צי שמדבר הבריון והרודף הראשי לך תתפוק תראש בקיר יחד עם אהוד ברק מטומטם איך טהוניה זרקה אותך למה כי אתה גולם
    סגור