תקשורת ומדיה

פדופיליה בארה"ב: שאנון אוקונור מואשמת בסירוס בקטינים

תושבת לוס אנג'לס, שאנון אוקונור (48) מואשמת בארגון מסיבות סקס של קטינים באחוזת ביתה בהן כפתה על נערים ונערות לקיים יחסי מין לנגד עינייה. אוקונר להגנתה אומרת שהכל נעשה בהסכמה מלאה

מערכת ice | 
אחוזה התר וטרי (צילום יוטיוב צילום מסך)
שאנון אוקונור בת 48 מלוס אנג'לס מואשמת בארגון מסיבות סקס של קטינים בהן כפתה על נערים ונערות לקיים יחסי מין לנגד עינייה. אוקונר לטענתה אומרת שהכל נעשה בהסכמה מלאה. 
היסטוריית החיפוש של שאנון אוקונור, שארגנה מסיבות סקס לנערים, נחשפת היא מטרידה במיוחד ומשמשת ראייה לתביעה נגדה היות והיא חיפשה בגוגל: "ספרים טובים על סקס בין צעירים" ו"בנות 16 לוהטות".
אוקונור נהגה לערוך מסיבות רוויית אלכוהול לבני נוער קטינים באחוזה שלה, בהן עודדה אותם לבצע אקטים מיניים בעוד היא  צופה בנעשה לצורך הסיפוק האישי שלה. אוקונר רשמה כ-63 אישומים פליליים, בינהם תקיפה מינית, הטרדה, התעללות בקטינים ומתן אלכוהול לקטינים.
אוקונור אירחה את המסיבות באחוזתה שם יש בבריכה, ספא, מגרש ספורט, חדרי מטפלות וחמישה חדרי שינה צמודים. המסיבות נערכו בזמן שבעלה לא היה בבית, בעוד שאחרות אורגנו בבתי Airbnb שבאגם טאהו ובסנטה קרוז. 
על פי החשד, אוקונור השתמשה ברשתות חברתיות כדי ליצור קשר עם תלמידים בבית הספר התיכון לוס גאטוס, שבו לומדים גם שני ילדיה. אוקונור הייתה מאוד סלקטיבית לגבי הבנות שהוזמנו למסיבות שלה ולעתים קרובות דחתה אותן אם הן לא עמדו בסטנדרטים שלה. אוקונור נמצאת כעת במעצר במתקן הכליאה אלמווד במילפיטס, ללא יכולת להשתחרר בערבות והדיון הבא בבית המשפט נקבע ל-26 בדצמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה