תקשורת ומדיה

בר רפאלי לג׳יג׳י חדיד: הפשע של החטופה הוא להיות יהודיה

בר רפאלי העלתה סטורי באינסטגרם בו היא תייגה את ג'יג'י חדיד. בסטורי רפאלי השוותה את המשחוררת בת השנתיים, אביב אשר, לשחרורה של ישראא ריאד ג'בס (38) שנעצרה ב-2015 כאשר נתפסה עם מטען חבלה בירושלים

מערכת ice |  1
בר רפאלי ובלה חדיד (צילום רשתות חברתיות)
בסטורי שהעלתה היום (שבת) הדוגמנית בר רפאלי. היא התייחסה לאירוע שחרור החטופים והעלתה את תמונותיהן של המשחוררת בת השנתיים, אביב אשר, ואת תמונתה של ישראא ריאד ג'בס שנעצרה ב-2015 כאשר נתפסה עם מטען חבלה בירושלים.
בסטורי היא רשמה: "ג'יג'י חדיד, להסבת תשומת ליבך. ( תמונה של אביגיל אשר) ישראל קיבלה את אביב אשר בת השנתיים שנחטפה בגין פשע: להיות יהודיה". בצד השני העלתה את תמונתה של המחבלת ישראא ריאד ג'בס (38) ורשמה – שוחררה בגין פשע: ניסתה לזרוק פצצה לרכב ב-2015".
כידוע, אתמול באירוע מרגש מנשוא, שוחררו במסגרת שחרורם של 13 חטופים ישראלים, גם בנות משפחת אשר. תושבות ניר עוז (אמא – דורון כץ אשר, ובנותיה אביב ורז). יוני אשר, אב המשפחה, סיפר על המפגש עם משפחתו: ״משפחתי - דורון רז ואביב שבו אליי הביתה מן השבי. אני נחוש להביא לתקומתה של משפחתי מהטראומה והשכול הנוראי שעברנו, למען עתיד הילדות ודורון".
 
עוד הוסיף: "אני רוצה להדגיש, ילדינו, אבותינו, אמותינו, אחיותנו נמצאים בשעה זו בשבי, יש אנשים שבשעה זו ליבם נשבר ואני רוצה לוודא שכל החטופים עד האחרון ישוב הביתה. משפחות החטופים הם לא פוסטרים, הם לא סלוגנים, הם אנשים אמיתיים, ומשפחות החטופים הם מהיום המשפחה החדשה שלי, ואני אדאג ואעשה הכל שאחרון החטופים יחזור הביתה. תודה לכולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בר, מה את בכלל יורדת לרמה של הממורמרת הזאת?
    לא להתייחס 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתלך כפרות עליך ועל כל עם ישראל.
    סגור