תקשורת ומדיה

אמזון לעובדים: "מוזמנים להביע סולידריות עם העם הפלסטיני"

מטה אמזון בלונדון פרסם כי יקיים אירוע הזדהות עם העם הפלסטיני. "ההשתתפות אינה חובה" נמסר מטעם החברה

מערכת ice |  1
אמזון ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
מחר (רביעי), ייערך במטה הראשי של אמזון בלונדון אירוע סולידריות עם הפלסטינים. האירוע יתקיים ביוזמת  עובדים ערבים בשם “Arabs at Amazon". בהזמנה כוללת לעובדי החברה נכתב: "הצטרפו אלינו לכיבוד ים־תיכוני וקבוצות למידה, לציון התרבות הפלסטינית והערבית.  העובדים מוזמנים להגיע עם כאפיות לאות הזדהות". 
עובדים ישראלים של החברה בלונדון אומרים כי הם מרגישים לא בנוח בלשון המעטה עם קיום אירוע כזה אחרי הטבח בדרום. הישראלים התלוננו  למחלקת משאבי האנוש של החברה, אבל טרם  קיבלו תשובה. כך לפי TheMarker.
האירוע מתקיים על רקע העובדה שבישראל נחטף מקיבוץ ניר עוז סשה טרופנוב, מהנדס בן 27, שעובד באמזון ישראל. עם טרופנוב נחטפו גם אימו, סבתו ובת זוגו.  אביו נרצח על ידי מחבלי חמאס. מוקדם יותר החודש דווח בגלי צה"ל כי אמזון מסרבת לסגור קבוצות פנימיות המכחישות את  הטבח ב-7 באוקטובר. 
 
מאמזון נמסר בתגובה: "מספר עובדי אמזון ארגנו הזדמנויות פנימיות להתכנס, להקשיב וללמוד אחד מהשני. אף שהאירוע אינו בחסות אמזון, הוא מחויב בכל זאת לעמוד בכללי מדיניות החברה, כולל המדיניות שלנו נגד הטרדה. לעובדים יש את הזכות המלאה לבחור אם הם רוצים לנכוח באירוע ולהשתתף בו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמזון נגד ישראל
    יואלי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפסיק מיידי לבצע רכישות מאמזון תומכי טרוריסטים
    סגור