תקשורת ומדיה

על השטיח האדום: סטודיו המיתוג הישראלי זכה בתחרות היוקרתית

קראפט קונספטס, משרד מיתוג ותיק כחול לבן, זכה ב-8 פרסים בינלאומיים בתחרות העיצוב של פריז לשנת 2023. הפעילות של הסטודיו כוללת מחקר טרנדים ומגמות קולינריות, סיורי קונספט מקצועיים לחו"ל, בניית אסטרטגיה, פיתוח מוצר ועוד. בין הפרויקטים שזכו, לאקי צ׳יקן, מותג העוף המטוגן שכבש את המדינה
מערכת ice | 
קראפט קונספטס (צילום יח"צ)
קראפט קונספטס הוא סטודיו ישראלי ותיק לפיתוח קונספטים ומיתוג בתחום הקולינריה, הבילוי והקמעונאות. הסטודיו מעורב בפיתוח קונספטים קולינריים וטרנדים מהמובילים בארץ כמו מתחם האוכל קאזה פוד של מרכז המזון, מתחם הבילוי DNA בעזריאלי, בר הקוקטיילים קולולו, קיוטו, מסעדת מלודי באילת, מתחם הקולינריה MUNDO בתחנה המרכזית תל אביב, בית השנטי במדבר, לאקי צ׳יקן, משקה האנרגיה BLU, זוגלובק, הרוף טופ במלון קרלטון, בר הקוקטיילים קולולו ועוד, לצד מותגים בחו״ל כמו מסעדת טאבולה ראסה בקו-סאמוי, מותג הקפה ״מורטי״ באיטליה ועוד.
הפעילות של הסטודיו כוללת מחקר טרנדים ומגמות קולינריות, סיורי קונספט מקצועיים לחו״ל, בניית אסטרטגיה ופיתוח מוצר, סטוריטלינג, מיתוג ובניית זהות ויזואלית מלאה. הסטודיו זכה ב-2022 בתחרות ISARAEL BRAND AWARDS במקום הראשון בקטגוריית עסקים קטנים ובינוניים (אליה משויכת קטגוריית המסעדות והמזון) וממש עכשיו ביולי 2023 התבשר על זכיה ב-8 פרסים בתחרות העיצוב היוקרתית DNA PARIS DESIGN AWARDS על 7 פרויקטים שהוגשו לתחרות.

(צילום: יח"צ)

התחרות מתקיימת כבר שנה חמישית בפריז ומשתתפים בה מיטב חברות המיתוג, אדריכלים, מעצבי פנים ומעצבי מוצר מאירופה ומכל העולם. בתחרות שופטים אנשי המקצוע המוערכים ביותר באירופה, שמשרדיהם הובילו את המותגים הגדולים בעולם.
טקס קבלת הפרסים התקיים ב-6 באוקטובר, ערב לפני הטבח הנורא בישראל. הצוות יצא מהטקס באדרנלין שיא בשעות הקטנות של הלילה, וקם לשבת השחורה, כשאנחנו שומעים על המתרחש בארץ מפריז, מה שהפך את כל הפרסים וההתרגשות לכאב עמוק וניסיונות מורכבים לחזור לארץ לאחר ביטול כל הטיסות שתוכננו ע״י חברות התעופה.

(צילום: יח"צ)

הפרויקטים שזכו: אושפלאו: מותג האוכל המהיר של מסעדות סמרקנד שמביא איתו גרסה צעירה ועדכנית לאוכל הבוכרי ולתרבות האוזבקית בכלל. לינק לעמוד הזכיה בתחרות. צ׳ורי: מותג הנקניקיות ומוצרי הבשר שכבש את המדפים. מותג איכותי וסקסי שצועק 100% Meat 0% Shit. לאקי צ׳יקן: מותג העוף המטוגן שכבש את המדינה וזכה באינספור פרסים, ביניהם "הכי טעים" של מאקי ל-2022 ו-2023, בפרסי המיתוג של ישראל בזכות השפה הגרפית החצופה והבועטת של התרנגול העצבני.
צ׳יקאנו: מותג הטאקו המקסיקני של שף גבריאל ישראל שנפתח במתחם ה-DNA של קבוצת הוויסקי בר מוזיאון ויוסי שטרית. לינק לעמוד הזכיה בתחרות. נוטלה שוקולד אקספיריינס: רשת הקינוחים המושחתים מבית נוטלה ישראל שנפתח לפני מספר חודשים ופותח ברגעים אלו את הסניף השלישי (סינמה סיטי ראשל"צ, קיריון קרית ביאליק, הקניון הגדול פ"ת).
 
מדאם פרז: מותג המייצר מהפיכה בעולם האוכל הביתי המוכן - טרי עם אריזות תבשילים ביתיים ללא חומרים משמרים, רק מחומרים טבעיים לפי מתכונים ביתיים, מבית הסבתא – מדאם פרז. לינק לעמוד הזכיה בתחרות. סולט & ספיריט: מותג הקוקטיילים של המיקסולוגית הכי מעוטרת פרסים בישראל – מור קורל. 
סטודיו קראפט הוקם ע"י שחר בוהדנה, המגיש את הפודקאסט FOOD FETISH, מרצה בקורס מסעדנים בשנקר ובעל ניסיון רב בתחום הקולינריה. לצד שחר מנהלת הסטודיו שירי חזיז וצוות מעצבים מנוסים – סשה טפטיארובה, לין פרידמן, גבי סטוליאר ובן גידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה