תקשורת ומדיה

ח"כ ניסים ואטורי באמירה מבישה: "למזלנו המלחמה קרתה משמים"

בריאיון שנערך לאחרונה בערות הכנסת, ואטורי הסביר כי לאורך כל הדרך הוא אמר "מחבלים צריך להרוג תמיד", אך המשיך באמירה המקוממת: "למזלנו זה (מתקפת ה-7 באוקטובר) קרה משמים", והוסיף כי המלחמה לא תיגמר בזמן הקרוב
מערכת ice |  2
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
בראיון שערך ח"כ ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד לערוץ הכנסת, הוא טען:  "אני אמרתי דבר אחד כבר אחד -  מחבלים צריך להרוג תמיד". הבעיה התגלתה כאשר הוא התגייס להווה, למלחמת חרבות ברזל, והסביר למראיינת כי: "אם לא הייתה קורית המקפה בדרום, אנחנו היינו בבעיה הרבה יותר קשה. הגענו למצב בו הלחימה לא תיגמר, בטח לא בשנה הקרובה".
חבר הכנסת ציין כי "יש לו תאריכים מדויקים" בהקשר למתי בדיוק הוא הצהיר כי חייב להרוג מחבלים. בהמשך הוא הוסיף: "המלחמה הייתה צריכה להיות מול החמאס כמו שקרה עכשיו". האמירה המקוממת הגיעה כאשר הוא אמר: "למזלנו זה קרה משמיים, עם כל הצער".
 
קרדיט: ערוץ הכנסת
 
אין ספק כי אמירתו של ואטורי, המכהן גם כחבר ועדת חוץ ביטחון, עשויה להיתפס כמנותקת לחלוטין העבודה שבזכות אותה מתקפה ש"קרתה משמים" מוחזקים כרגע למעלה ממאה בני ערובה ברצועת עזה על ידי ארגון הטרור חמאס. גם ברשת X (טוויטר לשעבר) מיהרו להגיב לדבריו. חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו, יוליה מלינובסקי, העלתה ציוץ ובו כתבה:  "הטמטום שלך חוצה גבולות, להגיד שה-7 באוקטובר קרה משמים? אין לך גבולות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניתוק מוחלט מהכל...
    יוסי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מי האנשים שבחרו ואפשרו לטיפוס שכזה להפוך ל "נבחר ציבור"? בושה בהתגלמותה... אין מספיק מילים לתאר מהי טפשות.
    סגור
  • במילה אחת - ביבי! ב- 2 מילים - ביבי בובו! (ל"ת)
    במילה אחת 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור