תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מוחקת את אייל ברקוביץ': זו התגובה שלה

אופירה אסייג הגיבה בהלצה לסטורי של גיא פינס בו הציג עט ממותג של התוכנית אופירה וברקוביץ' ובהמשך גם מחק את שמו של ברקוביץ' וכתב: "פריט לאספנים, שוקל להעמיד למכירה". אסייג ענתה: "צרחותתתת. חיים בלב גיא!!!"
תום נחום |  5
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי הפרידה המקצועית המתוקשרת, אופירה אסייג בתגובה מפתיעה ועוקצנית למדי לסיום דרכה על המסך ביחד עם אייל ברקוביץ' בקשת 12, כאשר כדורגלן העבר האגדי עובר לרשת 13 לאחר הפרידה. גיא פינס, מגיש 'ערב טוב' בקשת 12, העלה סרטון עם עט ממותג של התוכנית 'אופירה וברקוביץ'' וכתב: "פריט לאספנים, שוקל להעמיד למכירה", כאשר לאחר מכן הסתיר את שמו של הברקוביץ' על העט וכתב: "חדש". אסייג הגיבה בהומור: "צרחותתתת. חיים בלב גיא!!!".
בתוך כך, הבן של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', לא יכול היה לסיים את שנת 2023 ללא איזה ריב טוויטר טוב. מי שקיבל את התענוג להיות זה שחוטף מהברקוביץ' הצעיר, הוא מני אסייג שהשיב לו תשובה כואבת מאוד.
תחילה הוא כתב בהתרסה: "מישהו יודע מה משותף בין טלי גוטליב,כנרת בראשי,ניסים ואטורי ויבגני זרובינסקי? לא משנה אני יודע הם בטופ 5 מאוסים שלי", והמשיך: "לכל סוף יש התחלה חדשה בקרוב מאוד אבא חוזר למסכים ביביסטים תאכלו את עצמכם קנאים".
 
לסיום הוא התפנה לעסוק בריב האחרון שלו לפני 2024: "טוב לכלוך אחרון לפני 2024 כי הבטחתי שאני אפסיק מני אסייג מי הוא,מה הוא בעצם?", לאחר מכן הוא גם חילק תואר: "ינון מגל נבחר לבן אדם הכי מסכן לשנת 2024 מטורף".
 
אסייג לא התאפק והגיב לו: "סתם מישהו שהותיר חותם בתרבות הישראלית לפחות כמו החותם שהנעל של הארטסון הותירה בראש של אבא. עכשיו ברצינות: אתה חייב לרכוש השכלה, לקרוא ולהחכים ולקנות דעת, כדי שתוכל להתווכח ולהתנצח עם אנשים שאתה רחוק שנות אור מרמתם השכלית. הווי שקוד ללמוד תורה ודע מה שתשיב לאפיקורוס. משהו כזה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אז מני אסייג מתפאר
    הנביא 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזה שאבא של ילד טמבל קיבל בעיטה ממישהו אחר? מה שעשה האבא מני אסייג לא יעשה בעוד מיליון פעם. ולמה מני כועס? כי עשו לו בובו ומי שהוא תומך בו עשה קקה? כן, התגובה של מני כישלוני מעידה על גדולה חכמה ובגרות
    סגור
  • 4.
    איזה ערסית אמאלה
    אלונה 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 3.
    כנסו פליז
    נתי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שהיא מכרה את העקרונות שלה והערכים שלה בשביל ללקק לשמאל כמו שהיא פירקה בית בישראל בשביל לסלול דרך לקריירה ככה היא מכרה אותך אייל מכרה אותך בשביל נזיד עדשים היא רעה היא שטן אבל אל תדאג כמו שאומר שלמה המלך ״לפני שבר גאון ״ היא עוד תקבל את שלה
    סגור
  • 2.
    תת רמה
    בוזגלו פרידמן 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שני מגישים תת רמה
    סגור
  • 1.
    פחחחח מי זה? הפישר של הפישר ברקו? לחטוף ממנו עלק חחחחח
    ואן ק 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר ערס ונעל מהאבא הערס. יותר דפוק ממנו רק הבן הפרחי של חליוה .
    סגור