תקשורת ומדיה

פרשן חדשות 12 מותקף: "תמיד נגד תמונות ניצחון ישראליות"

פאנליסט 'הפטריוטים', נועם פתחי, במתקפה נגד פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', שטען ש'נגמר עידן הניצחונות ונגמרו תמונות הניצחון': "הוא תמיד נגד תמונות ניצחון של ישראל בערך אחרי שבוע, הפעם הוא חיכה עם זה 100 ימים"
תום נחום | 
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, יצא במתקפה חריפה נגד פרשן חדשות 12אמנון אברמוביץ', שטען בשידור: "אלה שאומרים 'עד הסוף', 'לכבוש את חאן יונס ורפיח, עד הניצחון, עד השמדת החמאס, מיטוט החמאס, חיסול החמאס', לא מדברים אמת, משום שנגמר עידן הניצחונות ונגמרו תמונות הניצחון והניצחון האחרון היה באוקטובר 1973".
מגל תקף וכתב נגד אברמוביץ' כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו תוך שתחילה הוא מצטט אותו: "נגמר עידן הניצחונות ונגמרו תמונות הניצחון... בזמן מלחמה כך מדבר הפרשן של ערוץ 12. תקשורת פושעת וכמובן מתורגמת לערבית...". אל מגל הצטרף גם פאנליסט 'הפטריוטים', נועם פתחי, שכתב: "לזכותו של אמנון אברמוביץ' נגיד שהוא תמיד נגד תמונות ניצחון של ישראל בערך אחרי שבוע, הפעם הוא חיכה עם זה 100 ימים".
 
בתוך כך, על רקע הדיון התקדימי נגד ישראל בבית הדין הבין לאומי בהאג, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, בחר לצאת למתקפה מרומזת נגד כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, כאשר כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "עדיין לא הבנתי אם מוחמד מג'אדלה מערוץ 12 חושב שישראל מבצעת רצח עם בעזה. כן או לא?".
 
בתוך כך, אחרי שנודע כי שלושה מבני משפחתו של ח"כ אחמד טיבי נהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים אל נוסיראת ברצועת עזה, כתב חדשות 12מוחמד מג'אדלה, חושף את התגובות הקשות שמקבל טיבי מאז פרסום הידיעה בנושא, כולל קללות קשות ואיחולי מוות.
בציוצים שהעלה בנושא כתב מג'אדלה כך: "בטייבה מדווחים לי שח״כ אחמד טיבי באבל על שלושה מבני משפחתו שנהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים אל-נוסיראת בעזה. שלושת ההרוגים הם: ד״ר סחר טיבי, מרצה לחינוך במקצועה, פייסל טיבי סטונדט למדעי מחשב, ואחמד טיבי, ילד בן 10. דוגמית מההודעות שח"כ טיבי מקבל מאז הפרסום על מותם של שלושת קרובי משפחתו בעזה (אחד מהם ילד בן 10)".
 
בין היתר נכתב לטיבי כך: "אחמד יא בן זונה מאחל לך את כל הרע שבעולם, הלוואי שתדע עוד הרבה סבל!!", טיבי השיב: "למרות דבריך מאחל לך כל טוב ושהבן שלך יגדל לעתיד טוב יותר", כאשר התגובה לכך הייתה: "עתיד טוב יותר יהיה כששונאי ישראל ותומכי טרור כמוך לא יהיו כאן". מגיב נוסף כתב לטיבי: "אני מחלק עכשיו בקלאוות וסוכריות פה בצומת שמתו לך 3 בני משפחה בעזה. יא חולה סרטן שונא ישראל, בקרוב אצלך אמן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה