תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד "הארץ": "גלולת רעל, מושיטים יד לחמאס"

פרשן חדשות 12 עלה למתקפה נגד העיתון, זאת לאחר שהעלה ציוץ ארוך לחשבון הטוויטר שלו בטענה ל"אינספור מתקפות מצד ״הארץ״" נגדו
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל, פרשן חדשות 12, יצא היום (חמישי) במתקפה נגד עיתון "הארץ", זאת לאחר שהעלה ציוץ ארוך לחשבון הטוויטר שלו נגד העיתון, בתגובה לטענתו ל"אינספור מתקפות מצד ״הארץ״" נגדו.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב סגל: "כשם שצה"ל נלחם בחמאס אך איננו שוכח לטפל בטרור ביהודה ושומרון, כך עיתון "הארץ" לא נותן לעת החירום הלאומית להפריע לו במלחמה שהכריז עליי לפני כמעט עשור".
 
"השורה התחתונה נגדי קבועה: שופר ביביסטי, מתנחל פאשיסט שמרעיל את נשמת הציבור וכמובן — בן של טרוריסט. בחודשים האחרונים, מאז המלחמה וההתפכחות שהביאה איתה באשר לכוונות שכנינו, הלחימה בי עברה לשלב העצים. "בתגובה לסרטון שפרסמתי בחודש שעבר על הסכנה שבהידברות עם הרשות הפלסטינית תומכת הטבח, פרסמתם מאמר תגובה פרוגרמטי.
​"הדבר היחיד שניתן להגדירו טיעון במאמר כולו הוא ש'סגל מעולם לא טרח להסתיר את עמדותיו. בכך הוא לא שונה מרוב הקולגות שלו מצד שמאל, ובכל זאת, נדמה שהוא הלך הכי רחוק מכולם'. סירייסלי? הכי רחוק מכולם? הרי גם אם אחיה עוד עשרה גלגולים לא אגמא את המרחקים שאליהם נדדו רוב פרשני "הארץ". גם אם אתעב ממש את יאיר לפיד או בני גנץ או את הקיבוצניקים — ואני לא — לא יעלה על דעתי לכנות אותם בכינויים שמודבקים אצלכם על בסיס יומי לנתניהו והמתנחלים".
"נאצים, פאשיסטים, תחתית החבית, צינור הביוב. היה, לפיכך, אירוני לקרוא כתבה נרחבת ב־TheMarker שטענה לקיום מכונת רעל ביביסטית אימתנית ובראשה עבדכם הנאמן. גם כאן לא היו ממש עובדות ולא הייתה לוגיקה: "את מה שחסר לו ברעל הוא משלים בתפוצה חסרת תקדים וחסרת תחרות". רוצה לומר: בניכוי המכונה ובניכוי הרעל — הוא מכונת רעל. והרי אם יש מכונה בימין, הרי ש"הארץ" הוא תשלובת תעשייתית של רעל משמאל".
"לא אוסף חשבונות טוויטר של מרי נפש מימין אלא מערכת שלמה, עתירת עובדים ותקציבים, שמטרתה השחרה ארוכת שנים של המחנה השני והעומדים בראשו. לא ויכוח, אלא סתימת פיות. לא עובדות אלא עלבונות. העיתון לאנשים חושבים, אבל חלילה לא לאלה שחושבים אחרת. כשאלימות מילולית נועדה למנוע את הוויכוח האידיאולוגי הנוקב, כינויי גוף מחליפים טיעונים לגופו של עניין. כי אם נבחן את העניין, יתברר מי פה ההזוי|.
"מדוד גרוסמן ועד נחמיה שטרסלר, ממאמר המערכת ועד המכתבים למערכת. ואתם תדביקו לאחרים את הכינוי "הזוי"? האמת היא שלעיתון "הארץ" אין שום בעיה איתי, גם לא עם חולצות הבר מצווה, המימיקה, ההצצה התכופה מדי בפלאפון ואפילו לא עם שורשיי הטרוריסטיים. הרי בנו של טרוריסט יהודי ידוע כותב מדי יום ראשון טור חשוב ב"הארץ" וגם לגדעון לוי ועמירה הס, כידוע, אין משהו עקרוני נגד טרור".
לסיום כתב סגל: "מה שמרגיז אתכם כל כך הוא לא מר סגל אלא גברת מציאות: הדיון הביזארי בעיתונכם אם פגעתי בדמוקרטיה בפרסום טיוטת פסק הדין של בג"צ הסבירות נועד לחפות על העובדה המרגיזה שרוב שופטי העליון המכהנים מתנגדים לפסילת עילת הסבירות ואינם סבורים שהיא קץ הדמוקרטיה והמדינה. ניסיון רצח האופי המתמשך נגדי הוא בעצם כעס על אופי המדינה, שסולדת ברובה מנסיגות, תומכת בהתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל ומתנגדת להפיכת אויב לאוהב ואוהב לאויב".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עיתון לעטוף בו דגים?
    מאיר 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אמר פעם איש חכם: 'כל דג שמכבד את עצמו לא יסכים שיעטפו אותו בעיתון 'הארץ'...
    סגור
  • 2.
    הטפלון כועס על אנשים חושבים (ל"ת)
    טםטם 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אני בכלל לא מבין למה אתה קורא את הנייר הזה.
    יהודה קפלן 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נייר ארס.י מנוהל בידי עוכרי ישראל.
    סגור