תקשורת ומדיה

מקום השני בטבלת ההימורים: הישראלית שתייצג את לוקסמבורג באירוויזיון

בשבת הקרובה צפוי להתקיים אירוע הקדם אירוויזיון. מי שממוקמת במקום השני בטבלת ההימורים, היא הישראלית טלי גולרגנט, שחולמת לייצג את מדינת לוקסמבורג באירוויזיון. 
טלי גולרגנט: "הנאמבר מלא ריקוד, אורות ואווירה אירוויזיונית. הולך להיות מדהים"
מערכת ice | 
אירוויזיון (צילום shutterstock)
אירוע הקדם אירוויזיון צפוי להיערך בשבת הקרובה, ומי שצפויה להופיע ולנסות לנצח את שאר המתמודדים בתחרות השירה של לוקסמבורג היא הישראלית טלי גולרגנט בת ה-23. בריאיון מיוחד לאתר N12, גולרגנט משתפת על הרצון לייצג את לוקסמבורג בתחרות האירווזיון ומספרת כי בימים אלו אחיה נלחם בעזה.
גולרגנט עברה ללוקסמבורג כשהייתה רק בת 10,  לאחר שהתגוררה יחד עם משפחתה בצ'ילה ובארגנטינה. בימים אלו, היא מתגוררת בניו יורק ולא מפסיקה לחלום על הרגע בו תגיע לאירוויזיון. בריאיון לאתר, היא מספרת על השיר שלה לתחרות הבינלאומית: "הנאמבר מלא ריקוד, אורות ואווירה אירוויזיונית. הולך להיות מדהים".
על רקע העלייה המדאיגה במקרי האנטישמיות ברחבי העולם, ציינה טלי גולרגנט כי היא מתמודדת עם אירועים לא נעימים בלשון המעטה: "אני יודעת מה זו אנטישמיות ממש בעצמות שלי. אני מרגישה את זה כל החיים. עכשיו אני מרגישה אנטי-ישראליות שבאה ביחד עם אנטישמיות. אלה לא מקרים קיצוניים, אבל בכל פעם שאני אומרת שאני ישראלית יש מבטים ומן התרחקות כזאת".
נכון לרגעים אלו, גולרגנט ממוקמת במקום השני בטבלת ההימורים של תחרות האירווזיון. השיר שאיתו תנסה לנצח בתחרות השירה הבינלאומית נקרא Fighter, מי שאחראי לאותה יצירת אומנות הוא לא אחר מהזמר דריו פאיני, שהשתתף בתחרות האירוויזיון בשנת 2019 עם השיר Soldi. "השיר מדבר על כוח פנימי שגורם לנו להמשיך הלאה ברגעים קשים", מסכמת גולרגנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה