תקשורת ומדיה

ארז טל מקנא? "משלמים להם על זה בוחטות"

בן כספית התארח באולפנם של אברי גלעד וארז טל והתייחס לזוגיות הרדיופונית עם ינון מגל: "אנחנו בברוגז כל הזמן אבל חיים עם זה טוב". גלעד התפלא ושאל: "איך אפשר לחיות טוב עם הלחץ הזה?", כאשר ארז טל ענה: "נו, משלמים להם על זה בוחטות"
תום נחום | 
ארז טל (צילום פלאש 90)
העיתונאי הוותיק, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, התארח אמש (שלישי) באולפנם של ארז טל ואברי גלעד בקשת 12, בראיון שסיפק מספר ציטוטים מעניינים, ביניהם גם על תוכנית הרדיו המשותפת של כספית עם ינון מגל ב-103FM, במסגרתה השניים מתכתשים באופן יום-יומי.
גלעד שאל את כספית על הקשר עם ינון מגל, כאשר התשובה הייתה: "אנחנו בברוגז כל הזמן, אבל חיים עם זה טוב", אברי השיב: "איך אפשר לחיות עם זה טוב עם הלחץ הזה ולטרוק, ולזרוק ולצעוק?", כאשר ארז טל הקדים את כספית וענה על כך: "נו, משלמים להם על זה בוחטות".
 
בתוך כך, בן כספית, שיתף היום (רביעי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא זעם על משטרת ישראל, בעקבות מעצר שבוצע נגד רמי מתן, אלוף משנה במילואים, בטענה שהוא ריסס גרפיטי נגד הצבא בבסיס הקריה שבתל אביב.
בציוץ המקורי אותו שיתף בן כספית, כתב חייל בשם אדם מתן, בנו של רמי: "אחרי יותר ממאה ימי מילואים, קפצתי מהדרום לתל אביב כדי לשחרר את אבא שלי, גיבור ישראל, אלוף משנה במילואים רמי מתן. נעצר באשמה שקרית של גרפיטי נגד הצבא שרוסס על הקריה. משטרת בן גביר: לא מפחדים מאף אחד. לא תעצרו אותנו ולא תשברו אותנו. אבא שלי ימשיך להפגין".
 
בן כספית שיתף את הציוץ של אדם מתן, בנו של רמי, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ניצב פרץ עמר. זו בושה. קלון. וגם חרפה. האחראים לזה לא ראויים ללבוש מדים כלשהם. לטיפולך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה