תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 תוקף: "הגיע הזמן להפסיק את השקרים"

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, הגיב לאיום התביעה של ינון מגל נגד פעיל המחאה משה רדמן: "כל הכבוד ינון. הגיע הזמן להפסיק את השקרים של מכונת הרעל"
תום נחום |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, החליט להגיש התראה לפני תביעה נגד פעיל המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, משה רדמן, לאחר שזה טען נגד מגל כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא ה'שוגר דדי' שלו, ובנוסף, טען כך: "ינון מגל ויעקב ברדוגו מקבלים תדרוכים על בסיס קבוע מסביבתו הקרובה ביותר של ראש הממשלה, כולל משימות ברורות את מי ומה לנגח ואיזה נרטיבים לקדם", כאשר בנוסף ציין: "יש לי עוד אבל אעצור פה - יאללה, בואו לבית משפט, אין כמו אור השמש".
במכתב נדרש מרדמן למחוק את הפרסומים, להתנצל בפני מגל ולפצותו ב-100 אלף שקל תוך 48 שעות במסגרת הפשרה, כאשר אם לא יעשה זאת, תוגש נגדו תביעת לשון הרע מצידו של מגל באמצעות עורך דינו, מיכאל דבורין. אגב, מגל הוסיף וכתב בציוץ בו פרסם את המכתב: "משה רדמן ביקש כל כך יפה שאתבע אותו, אז נענתי לבקשתו. רדמן תכין ת'כסף". מי שהגיב לאיום התביעה של מגל נגד רדמן הוא מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, שכתב כך: "כל הכבוד ינון. הגיע הזמן להפסיק את השקרים של מכונת הרעל".
כזכור, זאת מספר חודשים לאחר שרדמן הפסיד בהתערבות למגל, כאשר ההתערבות בין שניהם שיצאה לדרך בשידור ב-103FM, במסגרתה מגל טען שהחקיקה לביטול עילת הסבירות תעבור ורדמן היה בטוח שהחקיקה לא תעבור, משה רדמן נאלץ לעמוד בהתחייבות שלו בהתערבות המדוברת והחליט לשלם את חלקו, אם כי לא בדיוק בדרך בה נקבע תחילה.
כזכור, ההתערבות החלה בשידור כאשר ינון אמר: "אתה מוכן להתערב רדמן שזה עובר?", רדמן ענה: "בפורמט הזה אני מוכן להתערב איתך, ארוחה אתה ואני", מגל עט על המציאה ואמר: "בסדר גמור, כמובן במסעדה כשרה כן?". מגל נזכר לאסוף את הזכייה שלו וכתב לרדמן בטוויטר, בצירוף הסרטון המדובר של ההתערבות: "היוש משה רדמן, אני מבקש שזו תהיה מסעדה כשרה וברמה תודה".
 
רדמן החליט לעמוד בהתחייבות שלו כלפי ינון מגל לאחר שהשלים עם ההפסד בהתערבות, והעביר למגיש 'הפטריוטים' באפליקציית ביט 500 שקל, וכתב בטוויטר כך: "היה נראה לי מורכב למצוא מסעדה שתתאים לדרישות שלך ינון, אז העברתי לך סכום לארוחה נחמדה, התערבויות צריך לכבד. בתיאבון ואינשאללה שבמהלך הארוחה תעבור התפכחות ותבין שאתה בצד הלא נכון של ההיסטוריה". זאת בצירוף אימוג'ים של לב, אגרוף ודגל ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגל
    משה 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מגל תמשיכו לחשוף תשקרנים העם איתך
    סגור